Patrik Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 När kommer man till andra ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 när du har gjort ett vist antal uppgifter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 När kommer man till andra ön? När du sänkt lastfartyget i hamnen uppdraget fåt du av Santos Nästa uppdrag därifrån är en fälla för dig och om du gör rätt blir du räddad till andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Santos , Salvatore heter han... och det blir nog roligare för honom om du inte berättar vad som kommer hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Okejj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 När du gjort en del uppdrag så upptäcker maffian ditt förhållande till Maria, Salta-tårs dotter. Dom blir förbannade, och då får du kontakt med Maria i ett uppdrag där hon varnar dig, sedan gäller det att se upp! Fortsättningen får du i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Spoilervarning hära.. Jag har en kompis som ger egna namn åt uppdragsgivarna i GTA3. Typ, Salvatore = Sam, Donald = Dennis. Namnet börjar på den bokstav som syns på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Men visst kan man komma tillbak till första ön efter man kommit till andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Såklart man kan! När du klarat första ön öppnas bara andra ön. Den första stängs inte av. När du har klarat till 3:e ön ligger hela staden framför dina fötter. Eller hjul. Det första uppdraget man får på andra ön ska till och med utföras på första...vad man ska göra tänker jag inte berätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Okej, jag undrade bara för att om man blir räddad till andra ön så kanske broarna fortfarande var avstängda.. *men de va inte så* .. tack för svaret iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Inan jag hade klarat första ön brukade jag göra fusket chittychittybb (tror jag att det ska vara) och ta en banshee och flyga över bron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Inan jag hade klarat första ön brukade jag göra fusket chittychittybb (tror jag att det ska vara) och ta en banshee och flyga över bron Jag brukar ta en stridsvagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 alla som har GTA 3 har klarat det på två dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 alla som har GTA 3 har klarat det på två dagar Fast då gjorde du väl bara mainstory uppdragen och struntade i att leta paket m.m? I så fall är det inte svårt att klara GTA3 på 2 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 man klarar det lätt på 1.5 dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 alla som har GTA 3 har klarat det på två dagar klart man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Den största svagheten hos gtaspelen (GTA3 o VC) är faktiskt att de är så korta och lätta att klara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ja tycker expresso to go ä svårt, men ingen bryr sej väll. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) Ja tycker expresso to go ä svårt, men ingen bryr sej väll. :'( Men för helvete, sluta skriv INGEN BRYR SIG VÄLL. Oj, Capslock kan dra! Redigerad 27 maj, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts