Mr Mister Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Jag tänkte köpa TW PGA 04, men är inte säker på om det är värt pengarna. Är det någon här som har det, eller som har spelat det? Är det kul? Värt pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Skoj i början men man tröttnar fort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 jag har de på ps2, jag säger som thotim kul i början. men i bland kan de vara kul om man möter nån kompis eller nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Ja jag tycker att det är kul! Man kan göra egna spelare lite mer verkligt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts