mackan 46 Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 var är hp på flygplatsen dom ska va över mark-höjd men jag hittar inte dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 ett är på taket till själva flygplaten, ett är på en gate, ett är vid ett flygplans hjul och ett är vid helikopterplattan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Ett är uppe på ett flygplan längst bak mot stjärtfenan ett finns inne i en gate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 och ett ligger uppe på en hangar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 När jag letar HP där har jag en helikopter om dom skulle vara över markhöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 måste man ha helikopter för att hitta alla på flygplatsen eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 måste man ha helikopter för att hitta alla på flygplatsen eller nej , sen om du inte gillar helikoptern kan du ju använda dodo'n lol (blir något svårare ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 måste man ha helikopter för att hitta alla på flygplatsen eller borde kunna gå helt utan helikopter men man får va bra säker med mc-hopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 men helikopter är bra att ha. jag letar efter hp men kartan stämmer inte riktigt över allt på banan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts