mackan 46 Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 När tar polis uppdragen slut när man använder rhino (stridsvagn) ??? ps: jag blev tagen på level 19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 När tar polis uppdragen slut när man använder rhino (stridsvagn) ??? ps: jag blev tagen på level 19 det tar alldrig slut tror jag....men du måste kalrat lv 12 för att få 150 armor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 de tar aldrig slut man kan fortsätta hur länge som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 När tar polis uppdragen slut när man använder rhino (stridsvagn) ??? ps: jag blev tagen på level 19 Vart får du tag i stridsvagnen Och inte ska man väl få snuten efter sig om man dödar en kriminell eller skjuter du på annat också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Vart får du tag i stridsvagnen Och inte ska man väl få snuten efter sig om man dödar en kriminell eller skjuter du på annat också Vad tror du skulle hända om du sköt en kriminell i verkligheten och en polis såg det? Jo du skulle få polisen efter dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts