St0pKrille Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 jag har märkt att ni inte har svenska här?? Man kan ladda ner svenska language pack till det här forumet, som Admin laddar in i Admin Cp panelen.... OBS detta meddelande är till administratören... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 isf kan du PMa Detta har varit uppe ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
St0pKrille Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 (redigerad) mm...?? men vad heter adminen här då? EDIT har hittat.. Redigerad 5 april, 2004 av St0pKrille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 är det inte så att den svenska översättningen var ganska dålig? jag tycker iaf det funkar utmärkt med engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 är det inte så att den svenska översättningen var ganska dålig? jag tycker iaf det funkar utmärkt med engelska Har för mig att det var något sånt, ja. Och jag håller med om att det fungerar bra med engelska, onödigt att lägga ner tid på att fixa sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Det kommer ändå se fult ut med svenska på forumet Tycker det är bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Svenska översättningen är lam.. Svara Skapa nytt ämne Min kontrollpanel Det ska vara engelska här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 haha kolla det är skit äckligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 vae det inte med det där skiten som när man skrev "cookies" så stog det "kakor"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts