Jump to content

Vilket företag...

seal
 Share

Recommended Posts

Vilken fastighet ska man köpa först tycker ni??

Vilken är den lättaste att käna mycket pengar på så att jag får tillbaka pengarna jag köpte för?

Jag har funderat på The Malibu Club eftersom att man men den ska få Philuppdrag och sedan få köpa vapen av honom, fast just nu har jag "bara" 79800 dollar och det räcker ju inte... :D

Så ska jag spara till det uppdraget eller ska jag köpa något annat bra??? ;)

Redigerad av seal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du bör ha dåligt med uppdrag nu så köp nåt billigare t.ex printworks, kaufman cabs

eller nåt ;)

Jag har i alla fall fyra stycken ikoner på radarn som finns. Love First eller vad han nu hette (dödskallen), spadern (minns inte vad det var), den där som klagade att jag hade dödat han som jag fick telefonen av (klarar itne båtracet :D) och till sist uppdrag från mig själv!! Har just klarat ShakeDown av mig själv så jag har några kvar av mig... Kanske ska gå på att klara uppdragen och sedan köpa Malibu Club?? hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken fastighet ska man köpa först tycker ni??

Vilken är den lättaste att käna mycket pengar på så att jag får tillbaka pengarna jag köpte för?

Jag har funderat på The Malibu Club eftersom att man men den ska få Philuppdrag och sedan få köpa vapen av honom, fast just nu har jag "bara" 79800 dollar och det räcker ju inte... :D

Så ska jag spara till det uppdraget eller ska jag köpa något annat bra??? ;)

Jag köppte först stripklubben (inget företag) sen boatyard (ruskigt bra båtar) sen sunshine autos (bra priser + att man kan köpa race) Glass placet (mr whoope bil ;) ) Kaufman cab's (as kul updprag och en bra bil när allt e klart) Printworks (kul uppdrag och bra med pengar) sen malabu club (as svåra uppdrag men roliga och bra priser + bra med pengar (malabu club är bäst, men köp det sist) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När började ni köpa företag? Innan uppdragen som jag håller på med vad färdiga?? (Jag är på CopLand nu) :D;)

Kanske kommer att köpa boatyard för att få båtar då ;)

Hur många uppdrag är det ugnefär på varje företag, i genomsnitt?? ;)

det är 2-5 st uppdrag per fastighet :wub: (boatyard är det bara 1 på, as tråkit)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är 2-5 st uppdrag per fastighet ;) (boatyard är det bara 1 på, as tråkit)

Okej då köper jag den ;) Nä men jag kanske ska köpa den pga. bra båtar, om det är det vill säga ;)

Var det inte ett båtrace man skulle köra på boatyard??

Eller har jag fel nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog Sunshine Autos som är väldigt billig för detman får . Och tycker inte att man ska börja med Malibu Club för då kan man fasta på typ The Driver :lol:

Malabu club ska man ju ta sist.... ;) det är så pass avancerad uppdrag så det är bra och kämpa sig vidare på lite halv svåra på andra fastigheter, för då är man mer erfaren :lol: men det är ju också en smaksak :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är bara The Driver som är svårt om man inte är bra på sentinel ;)

ochjag är inte så jäkla bra på sentinel så jag fick hjälp av brorsan :D

jag var inte bra på the driver uppdraget i början min bror fick också göra de :lol:

men för en två veckor sen hjälpte jag min granne med vc, och så skulle jag göra the driver och klarade de direkt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag var inte bra på the driver uppdraget i början min bror fick också göra de :D

men för en två veckor sen hjälpte jag min granne med vc, och så skulle jag göra the driver och klarade de direkt ;)

Annars kan man ju parkera en streetracer eller nåt annat häftigt nåt kvarter bort å så byter man bil i början på racet

sen går det betydligt lättare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men då spiller man massa onödig tid på att byta bil också ;)

Visst men det tjänar man in ganska snabbt

det är ju en fördel om man kört några streetrace innan så att man behärskar den bilen

den är grym å går som på räls om man handskas rätt med den

Länk till kommentar
Dela på andra sidor