Sir_Toad Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Tycker ni Jag ska köpa True Crime och XIII för 225kr styck alltså 450kr sammanlagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Det låter riktigt billigt, så om du tycker de spelen verkar bra så är det ett klart köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Kort sagt - ja. Oerhört bra pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir_Toad Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Adda mig på msn Fredde734@hotmail.com så kan vi diskutera saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Adda mig på msn Fredde734@hotmail.com så kan vi diskutera saken Inte så mycket att diskutera faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts