Xemtoth Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Jag håller på att fixa första listan på Sunshine Autos. och vart får man Esperanto ?? letar överallt, letade igår i 5 och en halv timme! vet nån där en Sån åker mkt? http://www.gtaportal.com/images/gtavc/bilsidan/esperanto.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 de kör omkring överallt inte pånåt speciellt ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Vissa bilar blir sällsynta när man gör listorna. Försök med att ladda din senaste sparning, gå direkt till ett annat sparställe och spara, ladda om och då kommer Esperanto förmodligen inte vara så svår att hitta längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Vissa bilar blir sällsynta när man gör listorna. Försök med att ladda din senaste sparning, gå direkt till ett annat sparställe och spara, ladda om och då kommer Esperanto förmodligen inte vara så svår att hitta längre. okey...så jag ska typ spara på vercetti estate, sen till film studion, och till mina andra fastigheter sen om och om igen tills inte mitt gta har fattat att jag vill ha en esperanto? rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 okey...så jag ska typ spara på vercetti estate, sen till film studion, och till mina andra fastigheter sen om och om igen tills inte mitt gta har fattat att jag vill ha en esperanto? rätt? Ja, fast det räcker om du sparar på ett annat ställe en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Brukar inte dom stå parkerade vid stadion...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Brukar inte dom stå parkerade vid stadion...? nej, inte under detdär tydligen.. men klarade det, fixade första lsitan, dödade mafia killarna, och lance och sonny inga uppdrag kvar då va? förutom att hitta hidden package o ramage o allt sånt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 nej, inte under detdär tydligen.. men klarade det, fixade första lsitan, dödade mafia killarna, och lance och sonny inga uppdrag kvar då va? förutom att hitta hidden package o ramage o allt sånt..? När får man det uppdraget? Då man ska döda Lance och Sonny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 När får man det uppdraget? Då man ska döda Lance och Sonny? när man klarat printworks, och sen första listan i sunshine autos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 när man klarat printworks, och sen första listan i sunshine autos okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts