Griimn Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 tror inte ens det går... men jag är ganska säker på att det inte ser så fel ut i spelet sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Enda man kan göra (tror jag) är att klippa ut den del som är "konstig" och sen ta calculate på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 det är nar man klipper ut den o sen tar calculate som det blir fult... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 just det, kan ni inget så varför säger ni något? detta blir resultatet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jaja, men det funkar iallafall på små saker och på hjulhusen... Det sätt som jag brukar använda är att flytta facena tills det blir bra. Om någon annan har någon lösning på problemet så vore det jättebra, för jag har också haft problem med normals vid dörrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kom på att man kan justera normalerna manuellt, bara attt ta normals o sem modify/move o dra åt nått håll...så nu slapp jag det mesta problemen runt dörrarna etc.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Alla dummys som finns.. Och jag tror inte att man kan lägga till nya egna.. Gör man en egen del som heter t ex urk_hi så kan man göra en dummy till den som heter urk_hi_dummy. Folk brukar föresten inte uppskatta att man tar upp en flera månader gammal topic (även fast inte jag klagar på det). Men att justera varje normal för sig är väl ändå väldigt jobbigt? Lättare att markera några, ta detach, calculate och sen unite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 det är just när man tar detatch o sen calculate som d blir fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts