Krax Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 (redigerad) Nu har jag fixat ett forum där man kan slåss,bli nåt race,byta race, köpa föremål med mera sidan är RPGForumz Jag vill gärna ha några medlemmar som jag kan prova systemet med! 4 första medlemmarna blir admin Redigerad 5 april, 2004 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 NOO! jag blev nr.5 får inte jag bli Mod då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 member number : 3-4-5-6 blev Admins Pga member 2 är min test Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 F*n då blev inte jag admin :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 är det bara jag som tycker att det är lite osmart att erbjuda de 5 första medlemmarna administrationrättigheter? det är ju som att ge en luffare 10 000 kronor och hoppas att han ger tillbaka dem. Lite dåligt också egentligen, man ska ju inte "locka" besökare till att registrera sig på forumet genom att ge dem adminrättigheter, fel marknadsföring enligt mig . Men det är ju bara vad jag tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 är det bara jag som tycker att det är lite osmart att erbjuda de 5 första medlemmarna administrationrättigheter? det är ju som att ge en luffare 10 000 kronor och hoppas att han ger tillbaka dem. Lite dåligt också egentligen, man ska ju inte "locka" besökare till att registrera sig på forumet genom att ge dem adminrättigheter, fel marknadsföring enligt mig . Men det är ju bara vad jag tycker... Håller med, administratörsrättigheter är inget som man delar ut till vem som hellst om man är mån om säkerheten på sitt forum och det ger ett väldigt oseriöst intryck om forumets ägare lockar medlemmar på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Är medlem, jag fattar inte ett skit!!!!!!!!!!!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 aja jag ska iaf va skärpt om jag får ta på mig ett administrator jobb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Förlåt men alla måste regga om! Nån jävla fitta hackade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Så kan det gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 trodde man att man skulle få bli Admin men då kom man på Member. Nr.10 efter den där gayen som skulle haxxa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 haha, jag blev member nr 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 men din luffare!! ( ) du satt säkert där och väntade på att nån skulle haxxa så att krax var tvungen att göra om det så då kunde du regga dig snabbt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Så kan det gå Hahaha, ligger du bakom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Add3: nej, jag läste att han blev hackad, så jag passade på att regga mig bara för att se vilket nummer jag blev (och för att låta alla andra ha 1 member number mer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 BTW, MySQL-databasen är nere just nu, eller så har du fel login.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Så kan det gå Copy blev avundsjuk på alla adminrättigheter och utfärdade ett otroligt vackert dåd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Så kan det gå fyyyyy på dig () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts