Jump to content

Älskar de små detaljerna!

Diezl
 Share

Recommended Posts

Jag bara älskar de små detaljerna som finns i GTAVC. Jag kanske är sen med denna upptäckt men den förtjänar en ny tråd åtminstone.

Jag spelade om en gammal sparning från när man bara ägde malibu. När jag kom ut ur Malibu så kollade jag mig om där såg jag tre personer gåendes på en rad. Sedan går den personen längst bak lite fortare och knuffar till personen längst fram. Eftersom jag inte hade något bättre för mig och för att jag tyckte att han va så ful så bestämde jag att han skulle bli min slagpåse. Oprovoserat (såklart) så går jag fram till Mannen i svart och röd på bilden och nitar honom med höger då denna rutan helt plötsligt dyker upp.

Jag tänker "Hmm misshandla folk hur som helst kanske inte är så dumt ändå".

När han sedan reser sig upp för att slå tillbaka kommer polisen. Jag tänker "fan kommer han nu också" men då upptäcker jag att han inte är ute efter mig, nej istället så börjar slåss med den andra gubben.

Här får då polisen sitt avgörande slag efter den här bilden landar gubben på asfalten medvetslös. Polisen känner sig duktig och går därifrån. Men det roliga kommer sedan.

Då kommer två laglydiga människor fram till honom för att se hur det gick för honom. Det är då tjejen i rosa säger:

"That was like totaly rude!" :blink:

Efter att tittat på kroppen ett tag så går sedan båda. Fan va jag diggar alla kommentarer i spelet! ! ! ;);););)

Är det någon annan som har någon sådan här liten detalj i GTAVC som man inte hittar enkelt? Isåfall skicka gärna in dem på den här tråden.

Diezl :blink:

50 $ rikare eftersom att jag är en duktig och laglydig medborgare! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är kanske en fake? lätt att faka sånt :blink:  men coolt om det var riktigt :blink:

Varför skulle man fejka något sådant?

Iallafall, kul! Det är roligt med bild-serier!

Edit: Det är också kul med folk som stavar bra och använder språket rätt här på forumet! Haha

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Okej, här kommer en liten återblick:

1. Det var jag som var med om det här och det var jag som satte dit bilderna du kan inte hitta dessa exakta bilder någon annan stans på internet (eftersom jag just lagt upp dem).

2. Det är inget fejk! Jag lovar och svär! Dessutom har jag ingen anning hur man skulle göra texten så pass exakt rätt som den är, plus att de exakta skifftningarna i den rosa färgen är rätt på alla bokstäver. Men jag antar att ni bara måste tro på mig antar jag!

3. Det roliga var att jag fick pengar för att slå ner en kille och sedan kommentaren "That was like totaly rude" efter att polisen hade klubbat ner honom.

4. Tack okka jag försöker bevara svenska språket så väl som mögligt!

5. Visst är det lite gulligt med bildserier ;).

EDIT: Det enda jag har ändrat på är den lilla texten på tredje rutan som jag själv har satt dit :blink:.

Diezl :blink:

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*host* tröga *host* ;)

Märkte det där när ag såg snuten jaga en och så sprang jag efter den snuten jagade och slog ner han med en golfklubba..

Det som är störande med den där "detaljen" är när snuten jagar någon å så kommer med full fast i en bil och "råkar" köra över snuten, så får man Wanted leven ett eller två :D

Arvid: Snuten kanske hade tappat sida glasögon och såg lite fel på person ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor