Jump to content

När...

seal
 Share

Recommended Posts

Klarade det nu!! Det var ju skitenkelt,men några frågor till:

För det första fick jag ett samtal (orkar inte utforkska idag) om att någon hade en överraskning, så ploppade det fram en dödskalle på kartan!! Vad kan det vara och vem ringde??

Och när man samlar HP så kommer ju vapnen fram i Oceam Hotel, sedan finns ju dom där man sparar, ex, på taken av Hyman Condo (som jag har köpt, blev ivrig att prova en helikopter ;)) Men vart finns dessa vapen i mitt nys hus som jag fick??

Ännu en fråga, alla vakter som springer omkring, eller vad man nu ska kalla dom, forna vakter kanske :blink:. Är dom mina, kommer dom nånsin att skjuta mig??

Men hu?? Är dom livvakter til mig???

Isf. Hur får man med sig dom???

Tyckte inte du att det var sorgligt när man knäppte Diaz och han sa "Jag litade på dig, Tommy" :'( sorgligt tycker jag, och Lance som sedan föräder en :S

förmodligen Lovefist-killarna -schyssta j****r men lite knäppa ;)

Dom har sin studio i downtown :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade det nu!! Det var ju skitenkelt,men några frågor till:

För det första fick jag ett samtal (orkar inte utforkska idag) om att någon hade en överraskning, så ploppade det fram en dödskalle på kartan!! Vad kan det vara och vem ringde??

Och när man samlar HP så kommer ju vapnen fram i Oceam Hotel, sedan finns ju dom där man sparar, ex, på taken av Hyman Condo (som jag har köpt, blev ivrig att prova en helikopter ;)) Men vart finns dessa vapen i mitt nys hus som jag fick??

Ännu en fråga, alla vakter som springer omkring, eller vad man nu ska kalla dom, forna vakter kanske :D. Är dom mina, kommer dom nånsin att skjuta mig??

Men hu?? Är dom livvakter til mig???

Isf. Hur får man med sig dom???

Tyckte inte du att det var sorgligt när man knäppte Diaz och han sa "Jag litade på dig, Tommy"  :'( sorgligt tycker jag, och Lance som sedan föräder en :S

Vakterna är ditt gäng ungefär så dom kommer inte skjuta dig även om du dödar dom ;)

du kan nog inte ta med dig dom tyvär

om du menar Vercetti Estate så ligger vapnen till vänster av huset (det finns även en helicopter på taket ;) )

Redigerad av adde_as
Länk till kommentar
Dela på andra sidor