Jump to content

När...

seal
 Share

Recommended Posts

..får jag uppdraget då man ska döda Diaz?

Jag har just klarat uppdraget "All Hands On Deck", jag har däremot inte klarat uppdraget av "A:et" då man ska skjuta en ledare, har det någonbetydelse??? Och så har jag ett "D" på kartan, men jag ska ju döda han, hur får jag uppdraget??? :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det uppdraget får du efter du har räddat den där idioten Lance från soptippen :blink:

gör alla Diazs uppdrag så kommer det upp tror jag ;)

Det har jag gjort.. Okej, får väl ta Diaz uppdrag som jag ser på kartan då!! Hoppas det inte är svårt ;) har ingen lust att göra om samma uppdrag 10 ggr om dagen... ;)

Du vet möjligtvist inte vad man ska göra på uppdraget? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

e det en prick utanför Diazs mainson(alltså utanför murarna-til vänster) så e det då du ska döda han ;)

jahaa, var det därför pricken var utanför huset :blink:

Jag fattade inte det ja ;)

Ska man bara iväg och skjuta han och sedan rymma, eller hur är det??

Har han många livvakter, vilket vapen ska jag ha rekommenderar du, annars har jag ju den dära vapnet efter uzin man kan springa med med ca: 1000 skott :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Diaz försöker inte rymma tvärtom-han kämpar med en uzi mot Vercetti ;)

och det e inte såååå väldigt många vakter  :blink:

Inte, jag satt och läste på GameFaqs att man skulle ha kitmycke ammunition, då trodde jag dom menade att han hade asamånga vakter ;)

Vilket vapen har vakterna då???

ojojoj vad dum Diaz verkar vara då, fast inte om man har dåligt med liv :S

En sak till, hur kommer det sig att man ska döda Diaz, han som ger en uppdrag å så, eller är det att det var han som gav order om att Lance skulle dö, tittar itne så noga på filmerna, klickar mest bara förbi dom ;)

Ännu en sak nu när jag skriver ;)

Satt och läste på GameFaqs att Lance föräder en :blink: varför, borde nog inte läsa så mycke ;)

Redigerad av seal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis Diaz gav order att döda Lance (Diaz hade dödat Lances brorsa så Lance ville hämnas-men själva hämden gick ju inte så bra ;) )

Tykte inte du föresten att Diaz verkade vara lite knäpp från början-det tykte jag så jag väntade typ på att få döda han ;)

EDIT: Jo Lance föräder Vercetti och man dödar han i sista uppdraget :blink:

EDIT: Vakterna bär bara pistoler tror jag :blink: (en chansning) ;)

Redigerad av adde_as
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis Diaz gav order att döda Lance (Diaz hade dödat Lances brorsa så Lance ville hämnas-men själva hämden gick ju inte så bra ;) )

Tykte inte du föresten att Diaz verkade vara lite knäpp från början-det tykte jag så jag väntade typ på att få döda han ;)

EDIT: Jo Lance föräder Vercetti och man dödar han i sista uppdraget :blink:

EDIT: Vakterna bär bara pistoler tror jag ;) (en chansning) ;)

Det kommer att gå illa för dig om du har fel ;) närå, hoppas de har de, för jag kommer kanske att använda den där Colt Python 357 eller vad den heter ELLER min trogna UZI med nästan 1000 skott ;)

Verkar bli en lätt match med mina 100 liv i armor och 150 i vanliga liv :blink:

Hörde då att man tar över hans hus när man dödat Diaz, och ett garage...

Vet du då hur många bilar det får plats?? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe ;)

hur många vakter det är vet jag inte ;) det ligger väll omkring 20 skulle jag tro men det kanske är helt fel-men uppdraget är inte svårt :blink:

okej, ska väl försöka så snart jag orkar ;), hoppas någon annan som nyligen har gjort uppdraget kan svara på hur många vakter det kan vara ;)

Och tack för all hjälp adde_as :blink:

fast det är ju detta forum till för, att hjälpa och att behöva hjälp ;) eller vad tycker du??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
hehe :blink:

hur många vakter det är vet jag inte ;)  det ligger väll omkring 20 skulle jag tro men det kanske är helt fel-men uppdraget är inte svårt :blink:

Klarade det nu!! Det var ju skitenkelt,men några frågor till:

För det första fick jag ett samtal (orkar inte utforkska idag) om att någon hade en överraskning, så ploppade det fram en dödskalle på kartan!! Vad kan det vara och vem ringde??

Och när man samlar HP så kommer ju vapnen fram i Oceam Hotel, sedan finns ju dom där man sparar, ex, på taken av Hyman Condo (som jag har köpt, blev ivrig att prova en helikopter ;)) Men vart finns dessa vapen i mitt nys hus som jag fick??

Ännu en fråga, alla vakter som springer omkring, eller vad man nu ska kalla dom, forna vakter kanske ;). Är dom mina, kommer dom nånsin att skjuta mig??

Men hu?? Är dom livvakter til mig???

Isf. Hur får man med sig dom???

Tyckte inte du att det var sorgligt när man knäppte Diaz och han sa "Jag litade på dig, Tommy" :'( sorgligt tycker jag, och Lance som sedan föräder en :S

Redigerad av seal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor