darkjak Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Har nån sett nån hoverdrone-mod, som gör att polishelikoptrarna ersätts med hoverdrones (Sånna i Dark Angel)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Här är en bild till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Va fan e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Nix ett två små tips: tips1: Gör en egen... tips2: Sök lite... ( ) Stellhell som han sa är det från serien Dark Angel en serie som gick/går(?) på fyran om nån gen manipukerad tjej som e super stark och ska rädda världen eller nåt sådant Darkjak kanske vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Nix ett två små tips: tips1: Gör en egen... tips2: Sök lite... ( ) Stellhell som han sa är det från serien Dark Angel en serie som gick/går(?) på fyran om nån gen manipukerad tjej som e super stark och ska rädda världen eller nåt sådant Darkjak kanske vet! Jag vet vad dark Angel är.. men jag fick fortfarande inget svar på va fan en hover drone va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 De är typ små svävare som patrullerar alla gator i Dark Angel. De har kameror som registrerar allt möjligt!!! (Det utspelar sig 2020 och USA har blivit ett U-land där man har utegångsförbud efter vissa tider och sånt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Psst.. VC = 1986.. Och vad skulle ersättas av dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 den finns till GTAIII.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Vilken sida finns den på??? Den ska typ ersätta polishelikoptern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Var kan man hitta den till GTA3 nånstans??? Skulle vara skitkul!!! Jag ska typ leta upp en space-needle mod också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 den finns till GTAIII.. :/ På vilken sida då??? Jag har inte sett den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Du behöver inte skriva 3 gånger i rad , de finns en knapp som heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 jag kan göra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 KEWL!!! TACK, MANNEN Ursäkta, men jag var bara tvungen att få svar!!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 jag kan inte garantera att den blir snygg (brukar inte göra hoverdrones ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Jo jag undrar Går det att ändra animationen på gubben så att han står upp och så att tröjan fladrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Jo jag undrar Går det att ändra animationen på gubben så att han står upp och så att tröjan fladrar R* kan nog.. Men jag tvivlar stort och kan med stor sannolikhet säga att du inte kan göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 jo men jag laddade hem en mod så att gubbens tröja fladdrade mera och att att han bettede sig anurlunda när han körde bil Och det var en main.scm fil Hur öppnar man den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 jo men jag laddade hem en mod så att gubbens tröja fladdrade mera och att att han bettede sig anurlunda när han körde bil Och det var en main.scm fil Hur öppnar man den?? main.csm kan du öppna i anteckningar.. finns program till det på gtasajten oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 fattade igen ting av main.scm :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts