Flanders Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 vem har sagt att det måste vara ett hopp? se på filmen skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (redigerad) Svårt å feka?..gjrot i paint på en 3 minuter ja har inte VC till PC men ja har nog lyckats med 4 varv iaf.. Redigerad 11 april, 2004 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Kör mot ett hopp tryck numpad 6 strax innan du kommer fram sväng även åt valfritt håll håll in 6:an och svängknappen under hela hoppet Lycka till Titta annars på filmen där gör han som ovan fast inte mot ett hopp utan rakt in i sidan på en parkerad brandbil och får då extrasnurrigt snurr Ok tack så mycket, ska testa med detsamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jowi Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Jag vill bara upplysa om att för mig skulle det ta ca 10 min att göra en fuskbild till den här tävligen. Och det finns väl nån mod som gör att man inte kan falla från motorcykeln? Tro vad du vill, men jag vet att det är äkta sedan hurvida jag vinner eller ej spelar ingen roll... Jag är mest glad att jag lärt mig en ny grej i VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts