seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Ah, man utnyttjar buggarna Coolt! Hur kunde du spela in det? vilket program? Man ska ju trycka på F1 för att spela in, F2 för att sluta spela in, F3 för att spela upp, var det inte så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Man ska ju trycka på F1 för att spela in, F2 för att sluta spela in, F3 för att spela upp, var det inte så?? Nej-nej, det är bara repris, jag menar nått program som spelar in vad som syns på skärmen, till ex en mpeg fil... Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Nej-nej, det är bara repris, jag menar nått program som spelar in vad som syns på skärmen, till ex en mpeg fil... Nån som vet? På min datorn är det någon konstigt så att man itne kan använda alla F-knappar, så ex. på pinball som finns på Xp så spelar man ju ett nytt spel med knappen "F2", Det funkar inte, inte heller med knappen "F3" som ska vara paus på samma spel, så då kommer dessa knappar inte att fungera till VC... Är det tangentbordet det är fel på då, man ska väl knappast behöva installera alla knappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 vem har sagt att det måste vara ett hopp? se på filmen Hos mig blir det bara ljud nån som vet hur man får fram bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Hos mig blir det bara ljud nån som vet hur man får fram bilden? Gå in till grannen? (fixa senaste codec, fråga mig inte var) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag har gjort ett hopp med MC'n, snurrade 1655c ! Har tyvärr ingen screen eftersom den tillhör min stunt film och det går inte att ta screenshot från en film! Så ni får tror på mitt ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag har gjort ett hopp med MC'n, snurrade 1655c ! Har tyvärr ingen screen eftersom den tillhör min stunt film och det går inte att ta screenshot från en film! Så ni får tror på mitt ord! Knappen "Print Screen" kan ju vara bra då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) Fan också trodde det var så här lätt att få till snurrar :"> :"> :"> ähh då blev det ju inge kul :'( ! Jag får försöka hitta på någon annan tävling som inte är lika enkel Diezl Redigerad 4 april, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 vem har sagt att det måste vara ett hopp? se på filmen vart har du gömt ljudet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 vart har du gömt ljudet ? Inget ljud då man spelar in med t ex Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 (redigerad) jo, man kan visst spela in med ljud i fraps (2.0), men därimot är det replay, och det finns inget ljud i replayen... Redigerad 5 april, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Gå in till grannen? (fixa senaste codec, fråga mig inte var) Tack! Det var bara å uppdatera mediaplayern Märkte sen att det inte ens blev ljud innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 hmm... synd att jag inte vet hur man snurrar, annars hade jag kunnat va med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Oh shit skönt hopp men sånna drar jag med min moppe vardagligen!! Aja nu ska vi relaxa lite här hur kan man spela in?? vilket program behöver man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 hmm... synd att jag inte vet hur man snurrar, annars hade jag kunnat va med. Kör mot ett hopp tryck numpad 6 strax innan du kommer fram sväng även åt valfritt håll håll in 6:an och svängknappen under hela hoppet Lycka till Titta annars på filmen där gör han som ovan fast inte mot ett hopp utan rakt in i sidan på en parkerad brandbil och får då extrasnurrigt snurr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Winston S. Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 ganska omöjligt att slå den där tiovarvssnurren, men jag har en sexvarvs där jag sitter kvar. tyvärr bara på en film inspelad med digitalkamera mot skärmen, och statistiken hinner aldrig komma upp, men räkna varven för hand för tusan. ca 2160 ska det väl vara. http://www.geocities.com/subversivepoetry/2160vicecity.avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jowi Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Bilden Tada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Jag vill bara upplysa om att för mig skulle det ta ca 10 min att göra en fuskbild till den här tävligen. Och det finns väl nån mod som gör att man inte kan falla från motorcykeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Jag vill bara upplysa om att för mig skulle det ta ca 10 min att göra en fuskbild till den här tävligen. snabbare än så för mig, det var därför jag filmade som bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Precis..en bild är inget bevis. Den är så lätt att ändra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts