Diezl Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 - - - - - - - - - - - - - TÄVLING - - - - - - - - - - - - - Nu vill jag också anordna en tävling så här är den. Tävlingen går ut på att man ska snurra så många grader åt sidan man kan med en PCJ 600! Det finns två klasser: Klass 1. Måste man ha en lyckad landning. Inget fusk med att kliva på motorcykeln efter att man kraschat. Alltså endast rena landningar. Klass 2. Fri landning. Krascha på bara fast man får ett litet plus i kanten desstu längre bort motorcykeln är från Tommy. § Regler: §1. Endast PCJ 600 är tillåten §2. Man måste bifoga bildbevis när man skickar sitt bidrag. §3. Inte kliva på motorcykeln efter krasch för att vara med i klass 1. Tävlingen tar avslutas i slutet av April. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Det är riktigt kul det ända problemet är att man dör efter några hopp (om man kraschar). Må bästa snurr vinna! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) Då får väl jag värma upp. Mitt bidrag till Klass 1. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/271.jpg Har en liten fanklubb där som hejar på mig! 271 Grader Klass 2. PCJ:n stack. 478 grader Så nu är det upp till alla att försöka slå de här två resultaten (borde inte vara allt för svårt). Diezl Redigerad 20 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 fölåt men hur göra man det??? Hur rotererar man, vilka tangenter??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Va bara tvungen o slå det Kul tävling! Först kommer ett i klass 1: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Och så kommer en i klass 2 med: (man kan inte posta två ilder i samma post va?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Va bara tvungen o slå det Kul tävling! Först kommer ett i klass 1: Hur kommer det sig att det inte syns några liv eller armor på den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Hur kommer det sig att det inte syns några liv eller armor på den bilden??? Haha, fan va skumt! Hmm, blinkar inte livet till lite ibland? eller är det bara om man trillar av? Skumt, måste undersöka det lite... Det är inget fusk med bilden iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 som ni ser sitter jag kvar på mcn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 snyggt gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 sitter kvar här också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Haha, fan va skumt! Hmm, blinkar inte livet till lite ibland? eller är det bara om man trillar av? Skumt, måste undersöka det lite... Det är inget fusk med bilden iaf.... Det har du ju alledes rätt i, han måste ha tryckt på Print Screen precis när liven inte syndes Att jag inte tänkte på det innan jag börjar klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 så nu fick jag till en riktig!! ni behöver inte tro mig... kanske kan filma den. (ursäkta spammet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 sitter kvar här också huuuuuuuuuuiiiiiiii(vissling ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 så nu fick jag till en riktig!! ni behöver inte tro mig... kanske kan filma den. (ursäkta spammet) skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 så nu fick jag till en riktig!! ni behöver inte tro mig... kanske kan filma den. (ursäkta spammet) Jäklans! Tio varv nästan! GRYMT!!! Vilket hopp är det? Hmm, måste leta, det mesta handlar om att hitta det perfekta hoppet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jäklans! Tio varv nästan! GRYMT!!! Vilket hopp är det? Hmm, måste leta, det mesta handlar om att hitta det perfekta hoppet... nja mycket handlar om att svänga i hoppet i exakt rätt tid men hoppet har ju ochså en del med det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 vem har sagt att det måste vara ett hopp? se på filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 vem har sagt att det måste vara ett hopp? se på filmen Grymt bra altså!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 vem har sagt att det måste vara ett hopp? se på filmen Omg! Haha! Det där såg ju riktigt skojigt ut ju! Men om man gör det i verkligheten så mår man nog ganska illa när man är färdig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 vem har sagt att det måste vara ett hopp? se på filmen Ah, man utnyttjar buggarna Coolt! Hur kunde du spela in det? vilket program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts