seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) Om man har en massa bilar i ett garage vid ex. Hyman Condo (som jag har) och sedan sparar på ex. Hotelet man sparar vid i början, sparas bilarna i Hyman Condo då?? Om jag inte sparade där??? Och en fråga till som inte har någonting med detta ämne att göra men ändå Efter uppdraget "All Hands On The deck" så får man ju en båt (speeder) att åka med tillbaka till Vice City... Vart får man tag i den båter EFTER det uppdraget, jag har förstårs kollat där jag lämnade den (körde upp den på land dör jag ville inte drunkna ) Tacksam för svar på båda frågor Redigerad 4 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) 1-ja dom sparas 2-båten finns på bryggan där Cortez jakt stog förut eller i närheten Redigerad 4 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 1-ja dom sparas 2-båten finns på bryggan där Cortez jakt stog förut eller i närheten okej, tack ska du ha, ska åka lite båt sen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 1-ja dom sparas 2-båten finns på bryggan där Cortez jakt stog förut eller i närheten ajajaj, nu när jag tagit över Diaz Mansion så ser jag ingen båt där!!! Heeeelt tomt :S Vart i närheten menar du annnars?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Där CORTEZs lyxjakt stog förut (eller i närheten) alltså sydvästra delen på första ön inte bakom Diazs mainson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts