Add3 Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Hade tänkt att lägga in Jetplanet (Passagerar planet) men jag vet inte direkt vad jag ska göra med alla filer!! jag vet hur man ersätter .dff & .txd i IMG tool men hur gör man med resten??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 kollat i readme'n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 var laddade du ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 GiZmo: Jepp och fattade n0ll! W-H:Det står i addressfältet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Fick in planet men rekomenderar att inte lägga in det för det var det äckligaste jag nånsin skådat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Visa en bild på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 men den är cp den vobblar som fan skakar så man knappt ser den och sen har den typ helikopter styrning... men den blir normal sen på högree höjder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts