Bubbli Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 För er som spelar gitarr har det kommit ett nytt plektrum som ser annorlunda det e ganska stort med ett hål i som e ganska sköna att spela med men det roliga var att jag blev först i Sverige (antagligen(Pappa sa det iallafall)) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 WOW Får jag ta på dig? *pet* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Får jag ta på dig? *pet* B*g eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 WOW Får jag ta på dig? *pet* Haha, skitkul det e ju ägit att vara först i sverige!!! Om ni andra ser det här har ni varit först i Sverige (lr universum) på nått? Seriösa saker inte ex: Jag föddes som mig lr nåt sådant! Capishe?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag var först i Sverige att säga att denna är tråd är onödig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag tror jag var dem 10 första som provsatt i Smart-bilen 6 år innan den kom ut här i Sverige...! Men jag är ju självklart inte säker! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Pappa sa det iallafall Who's your daddy? Själv så är jag ensam i Sverige med att ha ett halsband som fanns på St Barth, i 1 exemplar för 8 $. Stolt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 haha grabben vad snackar du om? du först att ha det där plektrumet? Jag har haft det i en månad innan dig [Joking] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Men Jazz III plektrum är ändå dom bästa plektrum någonsin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 jag måste vara den första personen som säger rakt ut att jag inte är så värst intresserad av din prestigefyllda prestation Mr. M (nu menar jag alltså en blinkande smilie, inte någon gul skit som ser rätt muppad ut som den gör ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 kan inte spela gitarr sen så tycker jag inte att plektrum spelar så stor roll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag var först med att sätta på s... Va fan säger jag?! Det har ni inget med att göra..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag var först med att sätta på s... Va fan säger jag?! Det har ni inget med att göra..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag var först med att sätta på s... Va fan säger jag?! Det har ni inget med att göra..! men lol va intressant då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) jag var sist i sverige med att skriva i denna tråden och först med att låsa den Redigerad 4 april, 2004 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts