StellHell Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Dr pepper Du är ruskigt äcklig..! Hur kan man dricka något som smakar mandelmassa?! Äta det är väl ok men att dricka det.. Usch, fy och blä för Dr Pepper.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Du är ruskigt äcklig..! Hur kan man dricka något som smakar mandelmassa?! Äta det är väl ok men att dricka det.. Usch, fy och blä för Dr Pepper.. w0rd!!!!!! första gången jag skulle dricka den var efter en träning (hård träning). Jag hade glömt drickarflaska och går in på konsum och testar den. blääää hatar den. Smakar gammalt tuggumi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 pepsi twist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 hmm ingen Dr Pepper... synd för den e godast... vote: annat Min favvis är också Dr.Pepper. Men den enda butiken i närheten som sålde det har gått i konkurs, så jag får nöja mig med Vanilla Coke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts