Panimala Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Must!!! Sen kommer pommac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Sprite med usb, batterier?? Vad snackar du om? Jag skulle ju knäppa, knäpper gör man med en kamera, i kameran har man batterier, min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Vote: Annan Dr. Pepper såklart, finns ingen godare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 så här dricker jag vannila/cherrycoke:äter pizza sprite:as törstig cola light och cola:när jag chillar vid datan/tvn san sao:ute på stan jul/påskmust:när det är jul/påsk jolt/dr.pepper:när jag bara behöver något annurlunda red bull:när jag kör minigolf eller har kört ct och är as svettig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Pepsi är den godaste läsken. Gå in på Pepsis hemsida och prata med lisa, det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Vote: Annan Dr.Pepper aeger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Helt vanligt vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Helt vanligt vann Eh? Ven har sagt att det är över? Sagt det förr och säger det igen - Vanilla Coke är godast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Jaja, Smaken är som baken (delad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 gamla hederliga coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 dricker pepsi dels för att den är godare än coca cola och sen så har man ju självklart en massa äckliga fördommar om coca cola.. hehe, men coca cola är lätt det bästa medlet mot rost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Köp Pepsi Max, den innehåller 0 kalorier, så då kan man dricka hur mycket som helst.. Inte för att jag bryr mig så mycket, jag dricker aldrig dricka.. itne så ofta iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 red bull:när jag kör minigolf eller har kört ct och är as svettig! Du vet att man kan dö av energidryck när man har svettats mycket va? Vem tycker jolt är godast? Det mskar ju inte speciellt gott. Man dricker ju det för att få energi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Köp Pepsi Max, den innehåller 0 kalorier, så då kan man dricka hur mycket som helst.. Inte för att jag bryr mig så mycket, jag dricker aldrig dricka.. itne så ofta iaf.. Och det tror du på? All läsk innehåller en massa skit, även om te.x light kanske innehåller mindre socker så är den inte mindre "farlig", då innehåller den andra saker som är minst lika farligt. Dessutom är Coca-Cola light bara en burk av kemikalier. Redigerad 14 april, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 tycker att dom ska ha orginal receptet i coka cola.. vilka vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Jag dricker i princip bara Red Bull och Jolt, Frukost: mjölk / red Bull Lunch: vatten, (är allergisk mot milk eller nåt liknande, dricker jag mer än ungefär 1 och ett halvt glas mjölk om dan så får jag ont i magen... eller så har jag varit på macken och köpt jolt) Mellanmål: Jolt / Saft Middag: Mjölk / Jolt / Saft Fika (har blivit en vana att ta en pirog eller panpizza på kvällarna ): Jolt / Coca Cola Fast sen är det ju massa mat bredvid det där också, ni får inte tro att jag bara lever på läsk, 1,5 glas mjölk och massa vatten varje dag hehe, *EDIT* Självklart dricker jag aldrig Red Bull eller Jolt Cola när jag har haft idrott eller svettats överhuvudtaget, man vill ju inte dö ung direkt Redigerad 14 april, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 tycker att dom ska ha orginal receptet i coka cola.. vilka vet varför? Kokain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Eh? Ven har sagt att det är över? Vann är vatten på norska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Eh? Ven har sagt att det är över? Sagt det förr och säger det igen - Vanilla Coke är godast! Vann betyder vatten så du vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jag dricker i princip bara Red Bull och Jolt, Frukost: mjölk / red Bull Lunch: vatten, (är allergisk mot milk eller nåt liknande, dricker jag mer än ungefär 1 och ett halvt glas mjölk om dan så får jag ont i magen... eller så har jag varit på macken och köpt jolt) Mellanmål: Jolt / Saft Middag: Mjölk / Jolt / Saft Fika (har blivit en vana att ta en pirog eller panpizza på kvällarna ): Jolt / Coca Cola Fast sen är det ju massa mat bredvid det där också, ni får inte tro att jag bara lever på läsk, 1,5 glas mjölk och massa vatten varje dag hehe, *EDIT* Självklart dricker jag aldrig Red Bull eller Jolt Cola när jag har haft idrott eller svettats överhuvudtaget, man vill ju inte dö ung direkt Du vet att det inte är nyttigt att dricka så mycket läsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts