Jump to content

Vilken dricka tycker du är godast?

the-copy
 Share

Vilken dricka tycker du är godast?  

103 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

så här dricker jag

vannila/cherrycoke:äter pizza

sprite:as törstig

cola light och cola:när jag chillar vid datan/tvn

san sao:ute på stan

jul/påskmust:när det är jul/påsk :D

jolt/dr.pepper:när jag bara behöver något annurlunda

red bull:när jag kör minigolf eller har kört ct och är as svettig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köp Pepsi Max, den innehåller 0 kalorier, så då kan man dricka hur mycket som helst.. Inte för att jag bryr mig så mycket, jag dricker aldrig dricka.. itne så ofta iaf..

Och det tror du på? :rolleyes: All läsk innehåller en massa skit, även om te.x light kanske innehåller mindre socker så är den inte mindre "farlig", då innehåller den andra saker som är minst lika farligt. Dessutom är Coca-Cola light bara en burk av kemikalier.

Redigerad av Urachez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dricker i princip bara Red Bull och Jolt,

Frukost: mjölk / red Bull

Lunch: vatten, (är allergisk mot milk eller nåt liknande, dricker jag mer än ungefär 1 och ett halvt glas mjölk om dan så får jag ont i magen... :rolleyes: eller så har jag varit på macken och köpt jolt)

Mellanmål: Jolt / Saft

Middag: Mjölk / Jolt / Saft

Fika (har blivit en vana att ta en pirog eller panpizza på kvällarna :lol:): Jolt / Coca Cola

;) Fast sen är det ju massa mat bredvid det där också, ni får inte tro att jag bara lever på läsk, 1,5 glas mjölk och massa vatten varje dag hehe, ;)

*EDIT*

Självklart dricker jag aldrig Red Bull eller Jolt Cola när jag har haft idrott eller svettats överhuvudtaget, man vill ju inte dö ung direkt ;)

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dricker i princip bara Red Bull och Jolt,

Frukost: mjölk / red Bull

Lunch: vatten, (är allergisk mot milk eller nåt liknande, dricker jag mer än ungefär 1 och ett halvt glas mjölk om dan så får jag ont i magen... :rolleyes: eller så har jag varit på macken och köpt jolt)

Mellanmål: Jolt / Saft

Middag: Mjölk / Jolt / Saft

Fika (har blivit en vana att ta en pirog eller panpizza på kvällarna :lol:): Jolt / Coca Cola

;) Fast sen är det ju massa mat bredvid det där också, ni får inte tro att jag bara lever på läsk, 1,5 glas mjölk och massa vatten varje dag hehe, ;)

*EDIT*

Självklart dricker jag aldrig Red Bull eller Jolt Cola när jag har haft idrott eller svettats överhuvudtaget, man vill ju inte dö ung direkt ;)

Du vet att det inte är nyttigt att dricka så mycket läsk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor