The Dude Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 vote: annan Vanilla Coke!! Man måste vara sjuk för att gilla den, så¨sliskig. Det är synd att Coca Cola Lemon bara finns i Light. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Man måste vara sjuk för att gilla den, så¨sliskig. Det är synd att Coca Cola Lemon bara finns i Light. Nej, den är ju riktigt god!! Coca Cola Lemon är också god, dock lite väl dominant citronsmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 vote: coca cola dricer inte dricka så mycket men om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Vanilla Coke! Vanilla Coke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Cherry coke! ( finns bara där dom säljer tysk cola ) vet det låter fett äckligt, men de e det goastre som finns bara man vågar testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Cherry coke! ( finns bara där dom säljer tysk cola ) vet det låter fett äckligt, men de e det goastre som finns bara man vågar testa! Tycker inte att den är speciellt god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 cola, påsk/julmust, glocken gold, sprite, fanta fläder är nog dem jag gillar allra mest. http://www.northerner.com/p_images/mat-apotekarens-julmust.jpg http://web.stonline.sk/davis2/Img/ggmultivitmehr2.jpg http://www.turbosquid.com/Previews/Content_on_5_9_2003_13_28_34Fanta_shokata_small.jpgEC802E7A-F806-4014-9AE41CD0C1388268.jpgLarge.jpg Var bara tvungen att ha bilder på allla läckerheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Vote: pommac, de är skit gott... men om JULmust eller påskmust hade varit med hade jag lätt tagit de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 VOTE: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Påskmust smakar ägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Jag hatar all must Ska vara Coca Cola, finns inte en godare dricka, man blir heller aldrig less på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Trocadero. Vote: trocadero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Jolt! Vote:Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Jolt! Vote:Jolt Jolt är bäst! Önskar att jag hade jolt här och nu Suget efter jolt tar över argh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Jag röstar på Pepsi, har alltid tyckt det varit bättre än cola + att jag döpt min katt efter den läsken. När jag är ute och festar så dricker jag mest vodka/redbull och Fidel Castro = 6 cl mörk rom, en pressad lime och sedan fyller man på med ginger ale =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Vote: http://www.sindominio.net/rbronka/salutcompanys/canfenosa/coca-cola.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Vote : Coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 (redigerad) Det är synd att Coca Cola Lemon bara finns i Light. Dert är väl bara bra? Light innehåller 0 kalorier, så drick på bara EDIT: skullle knäppa kort på min Thailändska sprite, med batteriet var slut sedan en månad. Jag har pressat det sista ur batterierna, och haft den i USB i timmar. Nu öppnar jag då den för att byta. -Vad nu? Den sitter ju ganske hårt! Jag får upp den -Ööh, vad är detta? Ett batteri hade gettupp, vad vitt torkat klad över halva luckan!! Redigerad 6 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Dert är väl bara bra? Light innehåller 0 kalorier, så drick på bara EDIT: skullle knäppa på min Thailändska sprite, med batteriet var slut sedan en månad. Jag har pressat det sista ur batterierna, och haft den i USB i timmar. Nu öppnar jag då den för att byta. -Vad nu? Den sitter ju ganske hårt! Jag får upp den -Ööh, vad är detta? Ett batteri hade gettupp, vad vitt torkat klad över halva luckan!! Sprite med usb, batterier?? Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts