FerkurZ Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) SanSao Redigerad 4 april, 2004 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Cola och San Sao är ju j*vligt gott...men kungen måste väl ändå bli Must! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 COCA COOLA!!! dricker det gääämt hur mkt per dag som hälst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) Vet någon om Jolt säljs här i Göteborg? Den säljs i en affär som heter Gea nära där jag bor fassst den finnns imme ibland bara och på burk... Annars typ vid Ica Focus vid Liseberg så tror jag det finns... *EDIT*Lite olika men Jolt e en favorit och Cola light(min syrra dricker det så jag gör det lika gärna) Redigerad 4 april, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 must Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 gääämt hälst.. Jäääämt och helst annars. om du undrar.. Jag votade på Sprite men mjölk är faktiskt underskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Coca Cola , San São eller nått som heter Real American Taste ( ellernåe liknande:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Tack vare denna tråd blev jag läsk sugen och måste nu gå och handla läsk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Vote: Coca cola fast jag gillar också Fanta (fläder citrus eller vad det nu hette) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Coca cola så klart! Jag brukar pressa ner en halv citron i ett glas cola för att förhöja smakupplevelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Coca cola så klart! Jag brukar pressa ner en halv citron i ett glas cola för att förhöja smakupplevelsen. det ska jag testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Null vote. Kunde inte välja, alla är så goda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Coca cola så klart! Jag brukar pressa ner en halv citron i ett glas cola för att förhöja smakupplevelsen. testa med lime istället, ännu godare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Coca- Cola.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 vote: annan Vanilla Coke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Cola.. Annars no deal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 vote: annan Vanilla Coke!! Men usch! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Coca Cola, l3tt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts