GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Men... Ursäkta dåå.. Kom ni me i Fi i femman då? Nej, men jag hade en kompis som flyttande och deras klass (på den nya skolan asså) kom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag har XP och GTA2 men det är..... hoppas man får skriva..... nedladdat på kazaa. Jag har unzippat det men när jag trycker på GTA2.exe så är det så http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload4/fel.JPG . hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag startade om datorn efter installationen och när den va omstartad laddade jag ner patchen från GTASajten och prova att starta... Men då kom det bara upp en ruta när jag startade att jag måste ha CD-skivan i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sacklitch Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 det måste finnas någon patch som fixar det för så är det för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 det måste finnas någon patch som fixar det för så är det för mig med Inte patch, snarare nytt cr*ck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Remember Respect Is Everything... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 (redigerad) Alla som har GTA1 Eller 2 (EJ BRÄNT) Om det inte funkar i XP så höger kilcka på gta ikonen och sen kompibabilitet *felstavat* Sen väljer ni Windows 95 och 640x480 upplösning, sen verkställ... Sen: SPELA!!!!!!!! Redigerad 14 november, 2002 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts