eightball Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag har XP och GTA2 men det är..... hoppas man får skriva..... nedladdat på kazaa. Jag har unzippat det men när jag trycker på GTA2.exe så är det så http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload4/fel.JPG . hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 det är inte xp det är fel på... "respekt..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Köp spelet! På Siba såg jag att de hade 15-20 exemplar inne för priset 99:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 (redigerad) Det är samma sak för mig.. Jag har en bränd GTA2 skiva.... INTE ÄNS GTA1 FUNKAR PÅ XP!!!!! ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- En bild.. Vet ni vad som är fel? http://medlem.spray.se/timmysajt/bilder/gta.JPG Redigerad 5 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Respect is everything... Bränn dom brända spelen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 ? Öhh? Va é smart me de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 ? Öhh? Va é smart me de? han menar att man skall elda upp dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 han menar att man skall elda upp dom Precis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Det kommer upp ett felmedelande när jag startar mitt också men jag kan trycka på fortsätt och spela spelet (ingen bränd kopia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Respect is everything... Bränn dom brända spelen!!! http://w1.855.telia.com/~u85522766/guider/cd/cd5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 http://w1.855.telia.com/~u85522766/guider/cd/cd5.jpg Det är ju jag ni vet... Glömde att jag hade tatt kort på det oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Det är ju jag ni vet... Glömde att jag hade tatt kort på det oxå... DATORTRIMMARNA é as roliga! Dator OS!!! Är det du som har den hemsidan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 DATORTRIMMARNA é as roliga! Dator OS!!! Är det du som har den hemsidan eller? Menar du mig? Nix det är inte min hemsida... Datadocktorn är också rolig! Tvätta tangentbord! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 DATORTRIMMARNA é as roliga! Dator OS!!! Är det du som har den hemsidan eller? Najj!!!! Jag skoja baar lite!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Menar du mig? Nix det är inte min hemsida... Datadocktorn är också rolig! Tvätta tangentbord! LOL Nää... Men jag trodde de va Stellis.. Men jag trodde de va en ny gosse som va här, efter som han har en ny avatar! JAG VILL HA GTA1 GTA2 OCH GTA3 PÅ PC!!! NU!!!!! ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Jag/min klass kanske ska va me i TV, i "Vi i femman". Vi fick svara på 25 frågor i skolan ida. 1 X 2 grejor... Klass: 5B Namn: Timmy Skola: Långbrodals gamla skola Jag säger nånstans om ja kommer me! Eller klassen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Nää... Men jag trodde de va Stellis.. Men jag trodde de va en ny gosse som va här, efter som han har en ny avatar! JAG VILL HA GTA1 GTA2 OCH GTA3 PÅ PC!!! NU!!!!! ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Jag/min klass kanske ska va me i TV, i "Vi i femman". Vi fick svara på 25 frågor i skolan ida. 1 X 2 grejor... Klass: 5B Namn: Timmy Skola: Långbrodals gamla skola Jag säger nånstans om ja kommer me! Eller klassen! bara så att du vet var nästan alla sveriges 5:or med på det testet jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 bara så att du vet var nästan alla sveriges 5:or med på det testet jag också! Jag hade det när jag gick i femman också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Men... Ursäkta dåå.. Kom ni me i Fi i femman då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 (redigerad) Jag har XP och GTA2 men det är..... hoppas man får skriva..... nedladdat på kazaa. Jag har unzippat det men när jag trycker på GTA2.exe så är det så http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload4/fel.JPG . hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! He he, jag har också en icke-originalversion av gta2. Gör som jag, partionera upp hårddisken och installera både win98 och winxp... MEN TÄNK PÅ ATT ALLT FÖRSVINNER NÄR DU GÖR OM ELLER GÖR FLERA PARTIONER! Redigerad 8 november, 2002 av Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts