seal Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Vart får man tag i ammunitionen till M60??? Här är en bild på vapnet för er som itne vet vilket vapen jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Köp hos Phil (om du har kommit så långt i spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Eller hämta vid vakttornet på vänster sida om ingången till armebasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 3 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Köp hos Phil (om du har kommit så långt i spelet) Som jag inte har . Jag får väl klara dit , vilken klubb ska man köpa för att få Phil-uppdrag eller ingår de uppdragen i storyn??? :"> Har precis klarat uppdraget "Death Row! av "Kent Paul" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Som jag inte har . Jag får väl klara dit , vilken klubb ska man köpa för att få Phil-uppdrag eller ingår de uppdragen i storyn??? :"> Har precis klarat uppdraget "Death Row! av "Kent Paul" Köp Malibu club, klara alla uppdrag där, sen får du uppdrag av phil (som jag kommer ihåg det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Phils uppdrag får man när man har gjort alla uppdrag i Malibu clubben (alltså när man har köpt den-vilket man kan göra efter man tagit över Diaz mainson ) Men det e xju bättre att hitta den gratis såklart det gör man i ett av tornen i militärbasen högst upp (sydost-andra ön-norr om flygplatsen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 3 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Phils uppdrag får man när man har gjort alla uppdrag i Malibu clubben (alltså när man har köpt den-vilket man kan göra efter man tagit över Diaz mainson ) Men det e xju bättre att hitta den gratis såklart det gör man i ett av tornen i militärbasen högst upp (sydost-andra ön-norr om flygplatsen ) Är den dyr eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Är den dyr eller??? alla vapen som phil säljer e väll ganska dyra men det e jun inte så himla högt pris man har lätt råd föresten om du drar till militärbasen- ha på dig poliskläder ( det förenklar det hela mycket ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 alla vapen som phil säljer e väll ganska dyra men det e jun inte så himla högt pris man har lätt råd föresten om du drar till militärbasen- ha på dig poliskläder ( det förenklar det hela mycket ) Som sagt har jag inte kommit så långt i spelet så att jag inte har Poliskläder Men jag tror att jag ska skita i M60 och kanske ta FlameThower istället, den kommer ju när jag har 40 HP, och jag har kanske 33 eller 34 nu så jag samlar just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 om du inte har kommit över till andra ön kan du ju lätt s***a i M60 för det e bara där man kan få tag på den- på första ön kan man inte få tag på nåt sådant vapen som är i samma grupp som M60 (förutom om man har tillgång till Starfish island/ om man har fått tag i 40/30 hp ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 när man gjort gunrunner och ett annat uppdrag när phil spränger bort armen (as kul video) så kan man köpa : granat med´såndär låda, bazooka, helikopterkulspruta,minigun, men det kosstar ju såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) om du inte har kommit över till andra ön kan du ju lätt s***a i M60 för det e bara där man kan få tag på den- på första ön kan man inte få tag på nåt sådant vapen som är i samma grupp som M60 (förutom om man har tillgång till Starfish island/ om man har fått tag i 40/30 hp ) Jag fick den på fösta ön (tror jag att det var) efter ett uppdrag då man satt i en helikopter som Lance körde så sköt man just med M60! och när man då kom ner och skulle skjuta resten hade man M60 med 100 skott, nu har jag använt den på det uppdraget och "Sir, Yes Sir" för att döda alla militärer Så jag har ju bara 43 skott kvar Jag är altså på andra ön då va! Redigerad 4 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 efter ´´Sir yes sir`` så kommer man över till andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts