Diezl Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 GTA SA måste bara ha ORDENTLIGT med de typiska karaktäristiska miljöerna som det är i San Francisco! Jag är lite av ett stuntfreak så jag måste bara ha de här kraftiga nerförsbackarna som man med en liten hjälp av ett gupp kan segla iväg över husen. Om det kommer vara så platt som det varit i de två andra spelen blir jag besviken :'( plus att San Francisco blir representerat på ett FELAKTIGT SÄTT! Så jag skulle vilja fråga någon som vet mer om spelet än jag: Kommer det finnas många insane stunt bonus-ställen och andra härliga ställen som man kan flyga på? Diezl WEEEEEEE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 (redigerad) Den orangeröda bron (Golden Gate) kommer nog att ha ett eller flera hopp, tror jag! Redigerad 4 april, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Vill inte verka petnoga men det heter faktískt ETT hopp, inte EN hopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Vill inte verka petnoga men det heter faktískt ETT hopp, inte EN hopp. Men edit då...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Den orangeröda bron (Golden Gate) kommer nog att ha ett eller flera hopp, tror jag! Men fy fan att lägga ut hopp på en bra, förstör ju allt! Skulle vara okey om man laddade ner en mod men inte att det redan fanns där i spelet! Om det nu ska likna San Fransisco så mycket som möljigt så ska det inte vara hopp utplacerade på bron ! Det är vad jag tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Är det helt säkert att bron kommer med överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 det kan vara så att dombygger om där så att det är ett hopp över ombyggnaden! alltså hålet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 (redigerad) det kan vara så att dombygger om där så att det är ett hopp över ombyggnaden! alltså hålet! det borde finnas en smal väg (nerförs ganska brant) å sen tjofs.. farthinder, alltså gupp.. =P kan ju alltid drömma Redigerad 5 april, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Det är det inte...fast sannolikheten att den inte är med är ungefär 0,01 vad för nått? Russin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Det borde finnas lite stuntfordon också... Så som supermotarder osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Det kunde väl finnas en affär där man kan handla trimdelar till nån bil man har står i nåt garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Kraftigt förbättrad "Replay" funktion med konverter to MPG/AVI så att man kan dela med sig av sina absolut snyggaste biljakter, dylikt från eget regisserade kameravinklar. Hata skicka biljakt där man bara ser ens egen bil bakifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts