Xemtoth Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 När jag tagit en vodoo, och kört in där vid hitanerna, och fixat alla bomber, då när jag kommer med bilen för att porten ska öppnas, då öppnas inte porten, dem skuter på mig pch det blir mission failed :'( hur gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 hade samma problem, men vid porten spring till höger, sen finns en trappa spring upp där och bort från fabriken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 hade samma problem, men vid porten spring till höger, sen finns en trappa spring upp där och bort från fabriken.. så jag ska skita i bilen, bara springa och hoppa ut ifrån fabriken och så blir det mission passed när tiden går ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Ja, så döda alla vakterna innan du planterar bomberna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 grejjade typ 20 uppdrag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 grejjade typ 20 uppdrag idag klarade storyn på 9 timmar.. men är inte det off topic?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 klarade storyn på 9 timmar.. men är inte det off topic?? Jag menade att jag kalrat det uppdraget + många fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Klarade storyn på 3 timmar, piss lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Klarade storyn på 3 timmar, piss lätt. inte för mig som inte spelar så mycke hur många uppdrag är det i storyn, förutom dom två sista då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jaja, nu räcker det med skrytet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts