Add3 Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Bildbevis behövs!!! kommer med mitt bevis ikväll ska bara träna lite.. Varför just med fiaggion?!: Jo det är en stor utmaning att palla att dra långt med den tycker jag iaf.. Raksträcka spelar inte någon roll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Får väll värma upp tråden lite då... 7469 feet 64 sekunder... Kasst, ska göra en bättre slangning... Har tyvärr inget ställe o ladda upp bilderna på... Ni får väll helt enkelt tro mig, det är ju ändå inte så lång slangning... Bättre kommer, ville bara få igång tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 varför inte bara ladda upp bilden med uppload funktionen i forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 (redigerad) Så, satt o körde lite... WHEELIE BONUS: $ 3762 Distance: 61087 feet Time: 485 seconds (ca 8 min...) Kan tyvärr inte ladda upp bilden somsagt, har nån nått tips på hur man kan göra? Sparar den i datorn sålänge... Kan vi inte tävla i nått som det är lite mer utmaning i?? Detta är ju för lätt... Ingen som kan slå min 8-sekunders stoppie med PCJn? EDIT: Tack, hehe, tänkte inte på det! Här kommer bilden! Redigerad 3 april, 2004 av Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 hur gör man om man får något bra på ps2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 hur gör man om man får något bra på ps2 ? Digitalkamera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Bildbevis behövs!!! kommer med mitt bevis ikväll ska bara träna lite.. Varför just med fiaggion?!: Jo det är en stor utmaning att palla att dra långt med den tycker jag iaf.. Raksträcka spelar inte någon roll.. Nå, varför kom du inte med nått bevis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) Jo för att det krävdes mer än en kvälls träning!! Redigerad 4 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts