StellHell Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 nja.. först måste ja instalera programmet! men vilken fil ska ja öppna i 3dstudiomax från vc mappen? player.dff Den finns i gta3.img Men man ska ändra nån mer skit.. för jag drog ut tommus näsa en "liten" bit.. (pinochio wannabe) Men spelet hände sig hela tiden när jag hade ändrat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 ok, bäst att gö backups i tusen satt de inte blir fel på spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 ok, bäst att gö backups i tusen satt de inte blir fel på spelet! Alltid backups! Jag har backup på allt, på en annan dator, även fast jag inte spelar VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Någon som har provat att ha skinnet som förklarar vad allt är än??? Den måste jag prova, ska bara byta format wooohoooO!!!! du använder mitt Redjack skin!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 va tycker ni om den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 va tycker ni om den här? Kanske liiite mycket blod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Njä han e ju misshandlad å skuten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Njä han e ju misshandlad å skuten! ser ut som han är doppad i ketchup.. han skulle behöva åka in i tvättmaskinen >> använda VIA lbodet skulle va lite mörkare p åvissa ställen, och lite mer lite här och där, inte blod över hela kroppen, aannars var dne sköjj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 wooohoooO!!!! du använder mitt Redjack skin!!! ja den är ju snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 (redigerad) men varför de e så mycket blod e ju fatt de har runnit i kläderna å sen torkat!! men ja ska sätta mörkare för ja kom på att när torkar så blire mörkare Redigerad 8 april, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts