Jump to content

Skins

Patrik
 Share

Recommended Posts

Bläddra fram dig till skins mappen, och öppna en skin, sedan är det bara att

editera som man vill. Kom ihåg att göra backup, så du inte måste installera

om spelet om du skulle göra något dåligt.

Sedan bara att starta spelet, och gå på options och ändra skin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag har valt att ha ett skin så blir det det vanligt skinet efter att jag har avslutat och sedan börjat spela VC igen!!

Kan man spara vilket skin man har på något sätt eller? Jag vet att det finns en knapp man ska trycka på men sen då??

har ni ens lagt det i gtavc/skins ?? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo! I precis samma mapp som den andra låg! Jag tycker att de e ganska konstigt för ja har ju sparat de i samma format, i samma mapp å allting.. e e nå speciellt namn eller?

du ska inte döpa den till player.bmp...döp den till typ vad du vill att den ska heta t ex: coconut, så heter skinnet coconut :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes, nu har ja hajjat de ^_^ men de e bara en liten sak; hur får man bort texten däre står: Head, arm, hand legs,....?

arghhh!!! :ermm: du är ju ute och cyklar!! ;) du ska inte ta skinnet där ifrån..du ska ta typ från en annan mapp , nåt på "G" börjar mappen på, sen letar du äfter en fil som heter player.bmp , eller så söker du på player.bmp, så kopierar du den, sätter den i skins mappen, och gör om :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

arghhh!!! :ermm:  du är ju ute och cyklar!! :(  du ska inte ta skinnet där ifrån..du ska ta typ från en annan mapp , nåt på "G" börjar mappen på, sen letar du äfter en fil som heter player.bmp , eller så söker du på player.bmp, så kopierar du den, sätter den i skins mappen, och gör om ^_^

Någon som har provat att ha skinnet som förklarar vad allt är än??? Den måste jag prova, ska bara byta format ;)

post-12-1081110387_thumb.jpg

Redigerad av seal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor