Patrik Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Hur gör man egna? har testat att ba rita en med samma format, å sen säta tillbaka den.. men de funkar inte kan nån ge ett tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Bläddra fram dig till skins mappen, och öppna en skin, sedan är det bara att editera som man vill. Kom ihåg att göra backup, så du inte måste installera om spelet om du skulle göra något dåligt. Sedan bara att starta spelet, och gå på options och ändra skin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 men ja undrade HUR man skulle göra! i vilket pogram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Ja, det får du väl själv bestämma, om det skall med paint, photoshop eller något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 ja, jag gjorde så här: koppierade in den i photoshop, ritade lite, kopierade tillbaka den.. öppnade spelet... och ingen ändring?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 När jag har valt att ha ett skin så blir det det vanligt skinet efter att jag har avslutat och sedan börjat spela VC igen!! Kan man spara vilket skin man har på något sätt eller? Jag vet att det finns en knapp man ska trycka på men sen då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 När jag har valt att ha ett skin så blir det det vanligt skinet efter att jag har avslutat och sedan börjat spela VC igen!! Kan man spara vilket skin man har på något sätt eller? Jag vet att det finns en knapp man ska trycka på men sen då?? har ni ens lagt det i gtavc/skins ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Jo! I precis samma mapp som den andra låg! Jag tycker att de e ganska konstigt för ja har ju sparat de i samma format, i samma mapp å allting.. e e nå speciellt namn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Jo! I precis samma mapp som den andra låg! Jag tycker att de e ganska konstigt för ja har ju sparat de i samma format, i samma mapp å allting.. e e nå speciellt namn eller? du ska inte döpa den till player.bmp...döp den till typ vad du vill att den ska heta t ex: coconut, så heter skinnet coconut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 såhär ska det se ut när man väljer,fast detta är från gta 3 (tog bild från skinnet tuffig från gtamods) http://www.gtamods.com/bilder/3/4/144_stor.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 har ni ens lagt det i gtavc/skins ?? Detär väl klart :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Yes, nu har ja hajjat de men de e bara en liten sak; hur får man bort texten däre står: Head, arm, hand legs,....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Yes, nu har ja hajjat de men de e bara en liten sak; hur får man bort texten däre står: Head, arm, hand legs,....? arghhh!!! du är ju ute och cyklar!! du ska inte ta skinnet där ifrån..du ska ta typ från en annan mapp , nåt på "G" börjar mappen på, sen letar du äfter en fil som heter player.bmp , eller så söker du på player.bmp, så kopierar du den, sätter den i skins mappen, och gör om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 hmmnn?! ajja.. men de funkar ju iaf med de ja sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) arghhh!!! du är ju ute och cyklar!! du ska inte ta skinnet där ifrån..du ska ta typ från en annan mapp , nåt på "G" börjar mappen på, sen letar du äfter en fil som heter player.bmp , eller så söker du på player.bmp, så kopierar du den, sätter den i skins mappen, och gör om Någon som har provat att ha skinnet som förklarar vad allt är än??? Den måste jag prova, ska bara byta format Redigerad 4 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 har fattat nu men hur ändrar man formen på själva gubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 har fattat nu men hur ändrar man formen på själva gubben? i ett model program ex: zmod eller 3dsmax.. Det är 5000ggr svårare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 ajja, fan oxå! de som hade varit så skojj! fast ja har 3dsm iaf så ja kan ju testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 ajja, fan oxå! de som hade varit så skojj! fast ja har 3dsm iaf så ja kan ju testa.. Hur går det?? Svårt?? Eller du kanske inte har hunnit komma igång?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 nja.. först måste ja instalera programmet! men vilken fil ska ja öppna i 3dstudiomax från vc mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts