Patrik Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Hur ska man gö på missionet: Cutting the grass? jag fattar inte vad man ska gö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 ett tips är att ställa en annan taxi som du sitter i bakom den som han ska åka i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Ställ dig en bit bort från taxin som ska hämta ut Curly bob (om han nu hette så), sen när taxin börjar åka ska du se till så att du inte blir upptäckt genom att hålla ett rejält avstånd från taxin. Men se samtidigt till att inte tappa den ur sikte. Sen så förljer du bara taxin till där den åker. Se bara till att inte bli upptäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Okej Tack! trodde man skulle döda han för de sa gubben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 jag tror man ska göra det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 jag tror man ska göra det sen Ja, det gör man när man har nåt dit taxin ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Det är ju jätte-lätt! Bara att se till att man ser taxin hela tiden och att mätaren inte pumpas upp till max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Ett annat tips.... Åk direkt till hamnen och parkera din bil till vänster om infarten. Vänta på att taxin ska komma och låt den köra en bit bort, sen är det bara att följa efter den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts