HittiS Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Hur F-N kan man va så dryg mot folk som försöker hjälpa? Därför att hans svar indikerar på att han inte har tittat på min stats överhuvudtaget och således kan det ju vara precis vad som helst som saknas och därigenom kan olika teorier förtälja den historia hur länge som helst utan svar på den egentliga frågeställningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Har du gjort "Keepie uppie beach ball"? Det där uppdraget på taket när man ska köra en bil genom flera koner utan att nudda en enda? Alla 3 RC uppdrag? Alla extrauppdrag? Annars så finns det ju en karta för detta, länken heter nåt "gta4.index.hmtl". Där trycker man på 100% completition och då trycker man igenom alla saker man behöver göra där och kollar kartan för varje sak och kollar om man har gjort varenda lilla sak. Annars har jag för mig att för vissa kan inte få 100 %, det är nån bugg. Men tror det bara gäller för folk som har fuskat. ( P.S pallade inte läsa igenom stats, för långtråkigt. Var inte så otrevlig mot folk som försöker hjälpa dig, nästa gång kanske det är just den personen som har svaret på din nästa fråga, men vill inte hjälpa dig pga hur otrevlig du var förra gången. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Därför att hans svar indikerar på att han inte har tittat på min stats överhuvudtaget och således kan det ju vara precis vad som helst som saknas och därigenom kan olika teorier förtälja den historia hur länge som helst utan svar på den egentliga frågeställningen! Nåja du var ju typ lika dryg mot mig fast jag kollat dina stats "Skitsvammel" eller vad du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 MAN TACKAR OCH BUGAR DRIVER OCH CORTEZ, NI FÖRSTÅR ATT MAN KAN GÖRA FEL IBLAND. MEN HITTIS ÄR NOG PERFEKT TROR JAG HAN GÖR NOG ALDRIG FEL jag såg inte att du hade gjort den nu vad den heter I DOWNTOWN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts