Xemtoth Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 e detta samma phil, fast i olika årtal? http://www.gtaportal.com/images/gtavc/karak/philcassidy.gif >> eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Japp det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Självklart är det samma. Varför tror du Phil i GTA3 var utan ena armen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Jag har ställt samma fråga tidigare här i forumet. Folk tyckte då att jag var dum i huvudet som trodde att det fanns något samband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Xemetoh: du ser väl att det står Phil uppe i högra hörnet ? mr vercetti: då var jag nog inte medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Xemetoh: du ser väl att det står Phil uppe i högra hörnet ? mr vercetti: då var jag nog inte medlem Jag har klarat gta3 och nästan gta vc, klart jag ser att det står phil där uppe, emn det finns ju massor av phils i världen tack för alla svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 i vc tappar han armen när han leker med en bomb,i gta3 så säger han att han tappar armen i ett krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 i vc tappar han armen när han leker med en bomb,i gta3 så säger han att han tappar armen i ett krig han kanske ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 i vc tappar han armen när han leker med en bomb,i gta3 så säger han att han tappar armen i ett krig Han är för stolt för att berätta hur det egentligen var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 det är så j*vla roligt när hanb leker med bomben, när batterierna inte sitteri "tadaa" "booom" lol skrattade typ 1 timme i sträck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 han kanske ljuger De gjorde han också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag gjorde också en sådan topic och då var det nån som sa att en Phil's arm var av på höger den andres vänster! Och han ljög för att han hade "stolt het" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Haha, skulle precis göra en tråd om detta .. Tänkte på det där när jag gick idag, "kan det vara samma Phil? men han sa ju att han blev av med armen i ett krig? Han kanske ljuger, han var lite lurig i GTA:VC... hmm. tänk om det är samma person. haha rockstar games har verkligen fantasi. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Det skall nog vara samma Phil men däremot finns det lite som inte stämmer överens mellan gta3 och vc, det jag tänker på är att Ray(killen på toaletten i gta3) i introduktionen till uppdraget "arms shortage" säger att han och phil hade tillhört samma förband medans kassaskåpskillen i gta:vc inte tror att Phil inte ens har gjort någon millitärtjänstgöring. Men vem bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 haha de är så ball när man lämnar phil vid sjukhuset han går helt vanligt med en arm som sprutar blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Det skall nog vara samma Phil men däremot finns det lite som inte stämmer överens mellan gta3 och vc, det jag tänker på är att Ray(killen på toaletten i gta3) i introduktionen till uppdraget "arms shortage" säger att han och phil hade tillhört samma förband medans kassaskåpskillen i gta:vc inte tror att Phil inte ens har gjort någon millitärtjänstgöring. Men vem bryr sig. Jag fattar inte? Vad du menar alltså? Vem tror vad? Ta det där igen men formulera bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts