Ceone Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Detta är film tråden ... har ni sett saving private ryan ?? den är så himla slaktig! eller ... south park? south park är så j*vla ball! man kunde tro att 6åringar hade gjort filmen Skriv här och diskutera era filmer ni gillar eller inte gillar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Ta inte illa upp nu men man kunde tro att det var Arman som skapade den här tråden . För övrigt så suger South Park , bara fula pappersbitar som flyttar på sig med uttorkade skämt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Jag tycker SP är ganska kul, hehe utan tvekan så är ju lätt Cartman den bäste av alla karaktärerna i serien/filmerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Ta inte illa upp nu men man kunde tro att det var Arman som skapade den här tråden . För övrigt så suger South Park , bara fula pappersbitar som flyttar på sig med uttorkade skämt. Om du tycker South Park har uttorkad humor, undrar jag vad du har för humor.. Kom inte och säg att South Park är dåligt, det är fan blandt det roligaste som finns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Ta inte illa upp nu men man kunde tro att det var Arman som skapade den här tråden . Vad menar du? () Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Om du tycker South Park har uttorkad humor, undrar jag vad du har för humor.. Kom inte och säg att South Park är dåligt, det är fan blandt det roligaste som finns alla har inte samma humor , sen så får jag väl tycka vad jag vill? Arman: Du är ju filmnissen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Vad menar du? () he he he, det är ju du som håller i "Nya film" eller vad det heter. Forumets egna tv-tidning ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Jaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 har ni sett saving private ryan ?? Jaha Shaving Ryans Private. Nej men allvarligt, vad ska den här tråden vara bra för?det finns väl redan en filmtopic? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Varför en filmtopic? Någon som sett Forum kategorin? Musik, Film & Grafik. Varför begränsa sig till en topic per ämne? För övrigt anser jag att Simpsons och Family Guy spöar South Parks fula pappkartongs ärsle! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts