Arman Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 (redigerad) Vad är meningen med en som skriker hela tiden! Men det betyder inte att hip-hop är mycket bättre. Hip-Hop "ruulade" under 80-talet men nu är det skit...! Vote: Hip-Hop (nära Null Vote) Redigerad 3 april, 2004 av Arman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Vad är meningen med en som skriker hela tiden! Hrmm. Du bör lyssna på lite hårdrock innan du säger sådär. Hårdrock för mig = Judas priest, kiss, black sabbath, Mörtle crue, Deep purple etc etc. Lyssna lite på dom banden innan du säger att man bara skriker i hårdrock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Barracuda din lilla ********. Det finns fler stilar än hårdrock och hiphop. Vote: hårdrock ( ) Ja men det är hiphop vs. hårdrock som diskuteras mest här. Det är ju ungefär som skatare vs. bönder. Vote Hårdrock och Arman, vad har du för konstig bild egentligen det är ju i långt ifrån alla hårdrocksgenrer som sångarna skriker. Det finns ju hur mycket bra hårdrock som helst med asbra sågare; Hetfield, Lemmy ( ), Dickinson och framför allt Tarja i Nightwish (m.m. m.m).. Du tänker på death-metal där dom skriker hela tiden, men det kan också vara bra tycker jag. Hiphop in my ass! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Vote: Hårdrock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Du tänker på death-metal där Man skriker inte bara i detah metal heller Iallafall inte i Opeth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Inget annat än techno/trance Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Vote: Hårdrock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) Hrmm. Du bör lyssna på lite hårdrock innan du säger sådär. Hårdrock för mig = Judas priest, kiss, black sabbath, Mörtle crue, Deep purple etc etc. Lyssna lite på dom banden innan du säger att man bara skriker i hårdrock TYcker precis som dig =D ps..Mötley Crüe Redigerad 4 april, 2004 av Ferkurz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 hip-hop lugnt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Hårdrock! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Man skriker inte bara i detah metal heller Iallafall inte i Opeth just som album som damnation (eller deliverance kanske det var? )så är det självklart inte death dom spelar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Heavy.. Allt utom hip-hop Vote: Hårdrock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Ja men det är hiphop vs. hårdrock som diskuteras här. Det är ju ungefär som skatare vs. bönder. Det var så här jag hade tänkt mig det hela, skribb, bara ´så ni vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Hårdrock så klart, men en del hiphop eller musikstilar som blandar hårdrock och hiphop kan vara bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Vote: Hårdrock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 vote:turkisk dansbands musik! !!! hip hop egentligen men det är ju typsamma sak? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 vote: hårdrock om de ska vara nåt, jag vet interiktigt va min stil är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Heavy.. Allt utom hip-hop Vote: Hårdrock du skrev ju det där tidigare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) du skrev ju det där tidigare KalleR skrev det tidigare ja Redigerad 7 april, 2004 av MP5 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 vote:turkisk dansbands musik! !!! hip hop egentligen men det är ju typsamma sak? är du dum på riktigt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts