Barracuda Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Ville bara veta vilken musikstil som det lyssnas mest på... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 (redigerad) null vote.. allt möjligt. :/ men mest hiphop.. eller.. njee.. jag vet inte Redigerad 2 april, 2004 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Vote: Hårdrock! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Hiphop. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 lyssnar mest på punk , punk-rock och rock . Fast det beror på vad som menas med Hårdrock om det är Skrikrock så lyssnar jag inte men jag röstarnog på Hårdrock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Oftast (hård)rock, men ibland nu-metal (blandning) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Hiphop va annars? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Hårdrock så klart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 jag lyssnat på allt från punk till hårdrock VOTE: HÅRDROCK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 hårdrock hatar hiphop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Vote: Hip-Hop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 HipHop.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 allt utom hiphop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 bara hip hop! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Vote: HipHop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Hårdrock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 HÅRDROCK ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Jag är hiphop, så då faller rösten såklart på...hiphop! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Vote: Hårdrock Lyssnar mest på Iced earth (power metal) och Opeth (death metal) Ibland lite Heavy metal också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Barracuda din lilla ********. Det finns fler stilar än hårdrock och hiphop. Vote: hårdrock ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts