Jump to content

Hjälp med båtuppdrag och Dildo dodo

vicissitudo
 Share

Recommended Posts

Hej, jag har grava problem att klara av uppdragen där man ska köra båtar och flygplan. Det vill säga uppdraget då man köpt båtfirman och det första uppdraget från kubanerna samt dildo dodo. Jag antar att jag är en riktigt medioker spelare, men jag klarar helt enkelt inte av dem. Därför undrar jag om ni har tipps på bra fusk jag kan använda mig av eller hur jag kan redigera sparfilerna för att skippa uppdragen. Jag använder Xboxversionen av Vice City som jag kör från Xboxens hårddisk (ja, jag har köpt den men vill inte hålla på och mata in och ut skivor)

Jag vill gärna spela vidare men jag kommer inte längre vilket är mycket irriterande. Om det går att redigera sparfilerna, var sparas de på hårddisken och med vilket program kan jag redigera dem?

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hur kan du leva med dig själv om du fuskar och sen sparar. Det är en sak att fuska om man bara vill leka lite men när det gäller att komma vidare i storyn så förstör det ju spelet totalt med fusk.

Dessutom tror jag inte det finns ett sånt program så du kan hoppa över enskillda uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag har grava problem att klara av uppdragen där man ska köra båtar och flygplan. Det vill säga uppdraget då man köpt båtfirman och det första uppdraget från kubanerna samt dildo dodo. Jag antar att jag är en riktigt medioker spelare, men jag klarar helt enkelt inte av dem. Därför undrar jag om ni har tipps på bra fusk jag kan använda mig av eller hur jag kan redigera sparfilerna för att skippa uppdragen. Jag använder Xboxversionen av Vice City som jag kör från Xboxens hårddisk (ja, jag har köpt den men vill inte hålla på och mata in och ut skivor)

Jag vill gärna spela vidare men jag kommer inte längre vilket är mycket irriterande. Om det går att redigera sparfilerna, var sparas de på hårddisken och med vilket program kan jag redigera dem?

Tacksam för svar.

Jag har oxo fastnat på dildo dodo och så har jag fastnat på cuban uppdraget (båt racet) >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hur kan du leva med dig själv om du fuskar och sen sparar. Det är en sak att fuska om man bara vill leka lite men när det gäller att komma vidare i storyn så förstör det ju spelet totalt med fusk.

Dessutom tror jag inte det finns ett sånt program så du kan hoppa över enskillda uppdrag.

Jag kan mycket väl leva med mig själv och fuska. Jag vill inte ha moralpredikningar, men gärna hjälp.

Tänkte att eftersom filerna sparas så borde de ju gå att redigera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tacksam för svar.

jag tror det inte finns nå fusk för att hoppa över uppdrag :) men det e bara att kämpa på så klarar du det nog ;):(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med, jag klarade inte av ett uppdrag å så funkade jag :-( men sedan ångrade mig och som tur var så sparar jag alltid på två sparfiler, så gjorde jag om uppdraget UTAn fusk. Jag spelar då inte på Xbox... på dator...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nu har jag klarat av Dildo Dodo efter många om och men. De två efterföljande var mycket lätta och framförallt spothlightuppdraget var roligt. Så nu äger jag filmstudion.

Jag har dock inte lyckats med båtuppdragen vilket är extrem irriterande.

Vilket bår uppdrag? första uppdraget hoss Umberto? eller checkpoints vid hamnen? man äger film-studion så fort man köppt det ,det är bara det att steve är chef över inspelningarna.. jag blev trött på att missa varenda sak på spotlight, så jag tog helikotper :)

edit: extrema stavfel :(

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket bår uppdrag? första uppdraget hoss Umberto? eller checkpoints vid hamnen? man äger film-studion så fort man köppt det ,det är bara det att steve är chef över inspelningarna.. jag blev trött på att missa varenda sak på spotlight, så jag tog helikotper ^_^

edit: extrema stavfel :ermm:

Okej, men man får inte stålar förrän det är avklarat. Jag menar båda båtuppdragen. Jag tänkte mig precis sätta mig och försöka igen, någon gång ska jag väl lyckas.

Kul dock att höra att jag är bra på något eftersom jag tyckte att spothligthuppdraget var skitenkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor