Foo Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Här Det ser ut att var på medeltiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Va? Menar du San Andreas texten eller? Den har ju varit känd länge och är ingen medeltidstext även fast den kan ha vissa likheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Va? Menar du San Andreas texten eller? Den har ju varit känd länge och är ingen medeltidstext även fast den kan ha vissa likheter. Nja jag tänkte mer på att det redan går att förbeställa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Nja jag tänkte mer på att det redan går att förbeställa... que?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 (redigerad) säkert aprilskämt... Redigerad 2 april, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
124 Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Ja, mitt vad det är så är det bara nåt så simpelt.. Men det är ju slutledningsförmåga som man ska ha. Och vad säger första topic:en på forumet. Den säger att man ska sålla ganska bra bland all info som kommer fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 säkert aprilskämt... Varför det? Det är väl inte så konstigt att det går att förboka spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts