Barracuda Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 HAHA, jag trodde att jag hade klarat mig från skämten, men icke. Skulle handla lite på statoil och så hade jag kortet med mig, och sen när jag hade slått in koden o allt, så säger killen i kassan, att kortet är spärrát och att jag måste gå till polisen. Och jag bara: VAAAA! Men hur fan.........jag handlade ju liksom här för några timmar sedan, SHIT ASSÅ! och så ger han mig kvittot och säger april april! HAHA, den var fan bra, jag blev totalt blåst! Den va kul den, jag skulle nog gjort samma sak hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Våran rektor utropade att det skulle komma människor till och skolan och årata om hur lättlurade vi är men det kom ingen, vi blev lurade men det var väl kanske inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 en tjej i min klass lurade en kille att det var en spindel bakom han och han blev sk*trädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 en tjej i min klass lurade en kille att det var en spindel bakom han och han blev sk*trädd kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 kul? Han är nio vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Några i våran klass blev lurade, men många trodde inte på det (jag trodde inte på det iaf) Läraren sa att Robinson Robban var i gympasalen och lottade ut en massa gladiator prylar(lol ) hon lät som att det var sannt, men såklart var det inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts