Tigern Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Idag är det ju 1:e April, vem har du blivit lurad av? Och vad lurade han dig med? själv så blev hela min klass lurad i morse, min lärare sa att vi skulle få gå hem direkt för att det hade varit inbrott i vår skola i natt. Det lät faktsikt väldigt verkligt... Alla blev grundlurade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 hehe själv har jag klarat mig hela långa dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 har inte blivit lurad jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Kolla på Piratbyrån.org, jag hoppas att det är ett aprilskämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Jag är rätt så olurad, än sålänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 har inte blivit lurad men jag har lurat en hel del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Har inte blivit lurad heller. Men har iallafall lurat många. Hoppas Hultan har nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Scraw försökte få mig att gå på att InvisionFree lagts ner, men det gick jag ju inte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 nej, ingen har lurat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Typ alla klasskompisar nästan (Jag är en lättlurad dåre....) sen har typ de flesta lärare försökt lura mig & min klass men deras aprilskämt var så kassa så det gick inget vidare för dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 min tysklärare försökte lura mig , men jag kom inte ens ihåg vad hon sa (typ ingen blev lurad ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 ställde om klassrums klockan 30 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 jag vart grund lurad av min kompis. Hon sa att vi var lediga hela nästa vecka tills jag frågade läraren då var det bara på måndag vi var lediga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Scraw försökte få mig att gå på att InvisionFree lagts ner, men det gick jag ju inte på Blaha! Det var ett bra försök i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 HAHA, jag trodde att jag hade klarat mig från skämten, men icke. Skulle handla lite på statoil och så hade jag kortet med mig, och sen när jag hade slått in koden o allt, så säger killen i kassan, att kortet är spärrát och att jag måste gå till polisen. Och jag bara: VAAAA! Men hur fan.........jag handlade ju liksom här för några timmar sedan, SHIT ASSÅ! och så ger han mig kvittot och säger april april! HAHA, den var fan bra, jag blev totalt blåst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Jag har inte blivit lurad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 jo, alla har vi blivigt lurade. gtasajten är bara en illusion för våra ögon och hultan är en utomjordisk kaffekopp. så känn er blåsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Hade gtasajten nått skämt ? märkte iaf inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Hade gtasajten nått skämt ? märkte iaf inget.. Nä..ja tror iaf inte det... själv har ja inte blivit lurad =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 jag vart grund lurad av min kompis. Hon sa att vi var lediga hela nästa vecka tills jag frågade läraren då var det bara på måndag vi var lediga jag e ledig hela nästa vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts