Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Är det nån som ska på "Vice Night" det ska jag. Eftersom jag har förbokat kommer jag få en VC tröja. Alla kommer få gratis tilltugg också. Hoppas det kommer va "Vice Night" i eran stad det kommer det iallafall va i Linköping. Det är olika tider i varje stad i Linköping är det 22.00-1.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Är det nån som ska på "Vice Night" det ska jag. Eftersom jag har förbokat kommer jag få en VC tröja. Alla kommer få gratis tilltugg också. Hoppas det kommer va "Vice Night" i eran stad det kommer det iallafall va i Linköping. Det är olika tider i varje stad i Linköping är det 22.00-1.00 va f*n är vice night? vad är det för ålder på de som går på det dÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 va f*n är vice night? vad är det för ålder på de som går på det dÅ? Ålder? Det är en helt vanlig spelbutik Tradition alla får gå in + jag skrev precis vad Vice Night va för nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag glömder skriva att det kommer va en tävling där man kan vinna ett PS2 och VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Tyvärr så har dom ju inte uppgraderat tågrälsen än, annars skulle jag nog komma... Nu tar det ju en och en halv timma att komma upp dit och jag tror den sista avgången är nån gån typ 22:00... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Tyvärr så har dom ju inte uppgraderat tågrälsen än, annars skulle jag nog komma... Nu tar det ju en och en halv timma att komma upp dit och jag tror den sista avgången är nån gån typ 22:00... Vaddå skulle du komma till Linköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 VADÅ FÖR BUTIK?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 VADÅ FÖR BUTIK?? Tradition! Kan du läsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Tradition! Kan du läsa? kolla igenom först innan du börjar fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 jag sticker nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 kolla igenom först innan du börjar fråga!!! Quoate:a honom inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 VADÅ FÖR BUTIK?? kolla igenom först innan du börjar fråga!!! Freak: Är det bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 kolla igenom först innan du börjar fråga!!! Freak: Är det bättre nu? Ja Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Kan inte...*snyft*...Bor nere i Malmö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Kan inte*snyft*Bor nere i Malmö Finns väl där också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag bor i sthlm närmsta Tradition e i Gallerian, ska nog inte gå dit, kommer nog sitta fastklistrad framför tv:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Hmmm.... Undrar om det finns en Tradition i Jkpg??? Ps. Perkav, byt avatar... Jag hatar Lunar(dvs. BJARNE)!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Finns väl där också? Borde finnas...det är la Sveriges 3:e största stad.....Linköping är 5:e.....Linköping är bäst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Borde finnas...det är la Sveriges 3:e största stad.....Linköping är 5:e.....Linköping är bäst!!! Ska du gå dit jag kommer det vi kanske möts där om du ska dit alltså...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Ska du gå dit jag kommer det vi kanske möts där om du ska dit alltså...? Nop...har inte PS2.....PC är det enda som gäller för mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts