Wild_hawk Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 (redigerad) Jo det är sant.. Teamet har bestämt att göra ett massivt kort rpg spel och lägga ner projektet för mta.. Om ni inte tror mig läs på deras hemsida.. http://www.mtavc.com/ Edit: men det verkar bli ett bra spel det där rpg spelet alltså, kanske blir bättre än mta Redigerad 1 april, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 (redigerad) Jo det är sant.. Teamet har bestämt att göra ett massivt kort rpg spel och lägga ner projektet för mta.. Om ni inte tror mig läs på deras hemsida.. http://www.mtavc.com/ Har du kollat i kalendern den senaste tiden? Och du tror att de ska göra ett RPG patiens spel istället?!?! Redigerad 1 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 april april! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 vad tråkiga ni är, ni kunde väll lossas att ni inte visste om det Så att andra på gtasajten kunde bli lurade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 vad tråkiga ni är, ni kunde väll lossas att ni inte visste om det Så att andra på gtasajten kunde bli lurade.. Jag och missfoster är grymt tråkiga ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Jag och missfoster är grymt tråkiga ( ) Ja du har rätt krullig. Men jag tror inte att så många går på den hawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Jag har blivit lurad 23 gånger idag nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Ja du har rätt krullig. Men jag tror inte att så många går på den hawk. Nej, den är lite väl uppenbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 haha, kul att dom skojar till det lite, det gör nog inte GTAsajten.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 april april hela jag är ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Är det bara jag som inte kommer in på www.mtavc.com??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts