Mark Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Rösta på ni bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 hur fasen ska vi veta hur bra GT4 är när det inte har kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Det bästa bilspelet är Project Gotham Racing 2 till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Gillar NFSU mest! Man kan styla och redigera sina bilar och att för första gången ha riktiga sponsorer som McDonald's...! Bra eller dåligt? Vote: Need For Speed: Underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 samma som åvan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Underground! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 av dom här så tror jag nog nfsu men det blir egentligen ingen bra poll eftersom inte GT4 kommer ut förrän 28 Juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 av dom här så tror jag nog nfsu men det blir egentligen ingen bra poll eftersom inte GT4 kommer ut förrän 28 Juni Jag hörde att det var försenat till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 NFSU skit ballt är de ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
godismagge Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Projekt Gotham Racing 2 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 toca2 skulle jag vilja säga (det gamla spelet från 99 eller nått) http://www.codemasters.com/toca2/pics/screens/shot1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Jag hörde att det var försenat till hösten. hmm... skulle ju vara dumt att försena det ännu mer när det redan har blivit försenat i över ½ år (vid 28 juni) . På gamespot stog det Q3 och det är ju inte riktigt Juli, fan jag orkar inte vänta på mitt favorit bilspel så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 hmm... skulle ju vara dumt att försena det ännu mer när det redan har blivit försenat i över ½ år (vid 28 juni) Så du vill hellre ha ett ofärdigt och buggigt spel, än att vänta några månader till på ett mycket bättre spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 toca2 skulle jag vilja säga (det gamla spelet från 99 eller nått) http://www.codemasters.com/toca2/pics/screens/shot1.jpg Jag har de till PSX och fan vad kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Så du vill hellre ha ett ofärdigt och buggigt spel, än att vänta några månader till på ett mycket bättre spel? Det skulle släppas 1 december först.... man vill ju inte att det ska bli like drygt som TF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Jag antar att GT4 kommer äga allt och alla Jag låter bli att rösta nu för jag har inte spelat något av spelen som fins med i pollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts