Xemtoth Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Hej, jag undrar om tommy's gäng medlemar får en UZI nån gång? för på http://www.gtaportal.com så står det att dem har UZI som vapen..kan man få det senare eller e det bara en lögn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Hej, jag undrar om tommy's gäng medlemar får en UZI nån gång? för på http://www.gtaportal.com så står det att dem har UZI som vapen..kan man få det senare eller e det bara en lögn?? Dom har ju alltid det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Dom har ju alltid det väl? Mina gang members har iaf colt 45(pistol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 titta här, en bild som Zear0x gav mig , Dendär med lila tröja håller i en UZI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 ja dom har uzi , det ar dom haft hela tiden . När dom hör till diaz har dom pistoler men när Vercetti är härskare "ger" han dom uzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 men...Jag har bara sett pistoler...och när dem dör så blir det pistoler över dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 De får uzi när du varvat spelet, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 De får uzi när du varvat spelet, har jag för mig. Okej....då är det långt kvar, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 man måste klara alla uppdrag för att få usi eller snarare att vakterna har usi så är det iaf för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Okej....då är det långt kvar, lol nej det är bara att göra Keep You Freinds Close sen så har dem uzi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 nej det är bara att göra Keep You Freinds Close sen så har dem uzi.. vem får man uppdraget av? när får man uppdraget? är det svårt? vad gör man där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 man får uppdraget efter "Cap The Collector" . På Keep Your Freinds Close ska du döda lance och sonny , medan dom försöker döda dig och ta dina pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 vem får man uppdraget av? när får man uppdraget? är det svårt? vad gör man där? de är de sista uppdraget och man får de av sig själv, asså "v" på kartan. Vad man gör vill jag nog inte avslöja de är roligare om man inte vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 de är de sista uppdraget och man får de av sig själv, asså "v" på kartan. Vad man gör vill jag nog inte avslöja de är roligare om man inte vet Jag har klarat Vercetti estate uppdragen för typ 2 veckor sen..har ju köppt fastigheter och gjort uppdrag där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Men du måste ha klarat alla story uppdrag för att få de två sista uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Men du måste ha klarat alla story uppdrag för att få de två sista uppdragen! Men åhh...blir tokig...ibland har jag lust att laddar ner ett 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Men du måste ha klarat alla story uppdrag för att få de två sista uppdragen! de sista är ju story uppdrag de också , men men tyck vad du vill . Sen så iaf för mig så var jag tvungen att göra båtracet vid hamnen innan jag fick Cap The Collector sen Keep Your Freinds Close . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 de sista är ju story uppdrag de också , men men tyck vad du vill . Sen så iaf för mig så var jag tvungen att göra båtracet vid hamnen innan jag fick Cap The Collector sen Keep Your Freinds Close . man måste väll klara tryckeriet och båtracet tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 man måste väll klara tryckeriet och båtracet tror jag klarart tryckeriet och har hamnen, ska jag raca och vinna så kan jag fixa sådär så dem har sånna vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Har klarat printworks malabu club, och hamnen och allt detdär, phil och sånt..inte har jag fått något uppdrag av mig själv att döda lance och sonny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts