guardian Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Battlefield 2 GTA: san andreas och.... nåntig till antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Dags att uppdatera listan: Driv3r HL2 GTA:SA S.T.A.L.K.E.R Shado of Tjernobyl Roller coaster tycoon3 Playboy the mansion Nfsu 2 TOCA Race Driver 2 Battlefield 2 Battlefield Modern Combat ( XBox ) Mafia 2 ( om de kommer iår) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 MGS3 - Snake eater GTA : SA DRIV3R (Pro evolution soccer 4 - om det kommer i år) (Metal Gear Acid - om jag köper PSP ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 San Andreas och HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 och Matrix Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (Metal Gear Acid - om jag köper PSP ) 1: PSP släpps inte förrns nästa år 2: Metal Gear Acid släpps självklart inte innan PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 1: PSP släpps inte förrns nästa år 2: Metal Gear Acid släpps självklart inte innan PSP jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 WoW.... (kasnke Eq2) The movies gta:sa.. mgs 3 RCT 3.. hmmm kanske e mer men orkar inte skriva mer.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 WoW.... (kasnke Eq2) The movies gta:sa.. mgs 3 RCT 3.. hmmm kanske e mer men orkar inte skriva mer.. :"> kanske everquest 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 D3 HL2 SA HALO2 BF2 SH4 Sen ett par till antagligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 D3 HL2 SA HALO2 BF2 SH4 Sen ett par till antagligen.. Vad är D3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Doom 3? Chansar bara... EDIT: Jag ser endast fram emot GTA: SA och Duke Nukem Forever... nu har jag suttit och dreglat framför trailern i tre år... better be darn good! Redigerad 18 maj, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Doom 3? Chansar bara... EDIT: Jag ser endast fram emot GTA: SA och Duke Nukem Forever... nu har jag suttit och dreglat framför trailern i tre år... better be darn good! Ok trodde stell menade Diablo III Är det bara jag som hoppas att dom börjar utveckla Diablo III? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 jag skulel gissa att stackarn menar Driver 3 (driv3r) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) MGS3: Snake Eater Phantasy Star Generation 1 World of Warcraft HL2 Halo 2 GTA: San Andreas :"> Redigerad 18 maj, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 MGS3: Snake Eater Phantasy Star Generation 1 (Halo 2) World of Warcraft HL2 Halo 2 GTA: San Andreas 2st halo 2? ska det släppas en special edition eller? Min lista : Metal Gear Solid: SE Doom 3 Driv3r GTA:San andreas Half-Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 kanske everquest 2? ja, jag tycker wow ser roligare ut men jag funderar på Eq 2 också.. ja får se vilket de blir... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 D3 = Doom3 Men nu när jag tänker efter så är det Driv3r oxå.. Ang. DiabloIII så kommer det aldrig att komma.. Diablo är död och det finns ingen chans att han kan komma tillbaka.. I ettan så flyger ju hans soulstone in i pannan på hjälten så att hjälten blir diablo.. Men i tvåan så stendör han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Metal Gear Solid 3: Snake Eater... (vad trodde ni? ) GTA: San Andreas GoldenEye 2 LOTR: Middle-earth online LOTR: Battle for Middle-earth Rome: Total war Skulle också vilja ha Half-Life 2 men min pissigt dåliga dator kommer aldrig att klara av att köra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Skulle också vilja ha Half-Life 2 men min pissigt dåliga dator kommer aldrig att klara av att köra det Du har nog hunnit köpa ny dator innan det kommer ut i handeln med alla förseningar o så Redigerad 18 maj, 2004 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts