Peskele Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Men jag menar vart man hittar pansarvagnar? få wanted level 5 (*****) eller ta den på militärbas (funkar bäst med att ha poliskläder på sig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 3 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 få wanted level 5 (*****) eller ta den på militärbas (funkar bäst med att ha poliskläder på sig). och vart får man tag i poliskläder?? Efter uppdraget Cop Land.. ja vet men sen då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 På polisstationen i Ocean beach tror jag-det e iallafall den södraste stationen på första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 och vart får man tag i poliskläder?? Efter uppdraget Cop Land.. ja vet men sen då?? Jag lyckas inte få wanted level, men menar du inte wanted level 6? Men i alla fall så skulle jag försöka ta en stridsvagn, jag stod då på ett hustak å sköt allt som kom i min väg! Men jag kom aldrig till den sista stjärnan, eller ska man fly då man får den leven??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag lyckas inte få wanted level, men menar du inte wanted level 6? Men i alla fall så skulle jag försöka ta en stridsvagn, jag stod då på ett hustak å sköt allt som kom i min väg! Men jag kom aldrig till den sista stjärnan, eller ska man fly då man får den leven??? skriv i : youwonttakemealive och när du vill ha bort allt igen : leavemealone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag lyckas inte få wanted level, men menar du inte wanted level 6? Men i alla fall så skulle jag försöka ta en stridsvagn, jag stod då på ett hustak å sköt allt som kom i min väg! Men jag kom aldrig till den sista stjärnan, eller ska man fly då man får den leven??? det e ju bara att fortsätta att spränga fordon- döda människor-och sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts