seal Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag körde det nyss pga att jag skulle få lite pengar :-) Det var tråkigt men enkelt så jag klarade alla tio nivåer och fick 5000 och 150 i liv Shit vad enkelt och långtråkigt det var Någon som tycker att det är svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 om du vill ha pengar så ska du råna , göra stunts eller använda pansarvagnen. Nej Pizza Boy är inge svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) om du vill ha pengar så ska du råna , göra stunts eller använda pansarvagnen. Nej Pizza Boy är inge svårt. Ahaa!!! Då ska jag ut oh råna lite då, hur mycket får man på det, ch hur många snutar får man efter sig när man rånat?? Wanted Level tre eller??? :-) Pizza Boy var oerhört långtråkigt När jag gör stunts med en bil så hittar jag inte någora lämpliga flyg, brukar få stundbonus 100 dollar eller något sånt :-S Något ställe med bra hopp? Redigerad 31 mars, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 man tjänar mer på Viligateuppdragen och ambulans och btrandbilsuppdragen och man kan ju också köra taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 man känar mest på pansarvagn updragen och taxi och resten är tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 pansarvagnsuppdrag=viligateuppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 pansarvagnsuppdrag=viligateuppdrag Vart kan man köra sådana uppdrag??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 pansarvagnsuppdrag=viligateuppdrag tror du inte jag vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 man känar mest på pansarvagn updragen och taxi och resten är tråkiga. Man känar iofs mest med en hunter. seal: I polisfordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 förlorade pizzaboy uppragen! :'( bara för ja inte hittade 1 enda som stod någon stans vid skroten där jag inte kom in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Vart kan man köra sådana uppdrag??? exakt alla fordon som har med brottsbekämpning att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 exakt alla fordon som har med brottsbekämpning att göra Cheetan går ju oxo med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Cheetan går ju oxo med.. Nej det går inte att göra med den vanliga cheetan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Man kan ju alltid köra strret race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Man känar iofs mest med en hunter. seal: I polisfordon. helikoptern är svårare iaf för mig sen så är ju inte 30 000 så jätte mycket (för den tid det tar) bättre att samla ihop pengar vid ens hus istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Nej det går inte att göra med den vanliga cheetan. vet man måste sno en av poliserna i wantedlevel *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 vet man måste sno en av poliserna i wantedlevel *** eller sno den bakom polis station som är nära Sunshine Autos, vet inte vad den delen heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 eller sno den bakom polis station som är nära Sunshine Autos, vet inte vad den delen heter.. finns det en där också det visste inta jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 (redigerad) eller sno den bakom polis station som är nära Sunshine Autos, vet inte vad den delen heter.. menade den Redigerad 2 april, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 2 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 seal: I polisfordon. Men jag menar vart man hittar pansarvagnar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts