Karatemorfar Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag fattar inte ett sk*t hur man joinar!!! det Half life jag köp heter Half-life generation! det finns ett annat som heter Half-life generation blue shift eller nått!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Vet nån någon sida med en patch till CS!! För man kan ju inte spela CS på XP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Ursäkta mig da !! Jag har varit hos en kompis och vi har köpt Half-life Generation!! Ska bara installera!! sorry att ja va arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag fattar inte ett sk*t hur man joinar!!! det Half life jag köp heter Half-life generation! det finns ett annat som heter Half-life generation blue shift eller nått!! ladda hem gamespy arcade här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Det har jag!!Jag spelar alltid battlefield 1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 ladda hem gamespy arcade här the all-seeng eye är mycket lättara att använda laddan ner på sid 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 (redigerad) HalfLife funkar inte på XP va för jag har inte fått igång det.. och härhttp://www.counter-strike.net/cswizard1.html finns en bra guide om man inte vet vilket paket och så man ska ha För mig fungerar Cs fint på Xp men jag vet att några har haft problem med det.... om man ska ladda CS ladda HÄR Det finns botar till cs ifall man vill spela mot datorn! PLBot PODBot Och några fler! Redigerad 6 november, 2002 av MasterOfGames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 alla joina cs på 217.209.219.133 JOINA NU 217.209.219.133217.209.219.133 217.209.219.133217.209.219.133217.209.219.133217.209.219.133 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 (redigerad) För mig fungerar Cs fint på Xp men jag vet att några har haft problem med det.... om man ska ladda CS ladda HÄR Det finns botar till cs ifall man vill spela mot datorn! PLBot PODBot Och några fler! Men jag skulle vilja ha en patch som gör att det går att spela CS på Windows XP För när jag ska joina så står det så här: "You cannot conect to a server which is operating under a different protocol version" Redigerad 6 november, 2002 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Man kan ha vilket HL som hälst, tror jag Inget abbonemang !!! Ladda hem CS här. Du måste ha dom senaste versionen av både halflife och counterstrike... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Hur ska jag få dom da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Hur ska jag få dom da?? kolla på http://www.counter-strike.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 men där har jag kollat 10 gånger utan överdrift!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 men där har jag kollat 10 gånger utan överdrift!! sök på google eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Men jag skulle vilja ha en patch som gör att det går att spela CS på Windows XP För när jag ska joina så står det så här: "You cannot conect to a server which is operating under a different protocol version" Det beror på att du har en för gammal version av CS eller en för gammal version av Half-Life! Det går inte och installera och köra man måste hämta en patch först! Den patchen du pratar om kan du hämta: Om du har retile versionen av cs: Hämta HÄR Om du har MOD versionen behöver du 2 filer Den HÄR och den HÄR "You cannot conect to a server which is operating under a different protocol version" beror på att du har för gammal cs version inte XP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Hur ska jag veta om jag har MOD versionen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Har du installetrat cs från skivan eller har du först installerat hl sen installerat nedladdad cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jag har köpt Half-Life generation med CS! Det är inte nedladdat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jag har köpt Half-Life generation med CS! Det är inte nedladdat!! Då har du Retail! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jag vet men det går inta att ladda ner!! Jag får rdlksih fdgb suhdrfdeuif SNART Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts